Kiitos jo etukäteen!
Mitä pitäs eritoten huomioida ku tollasta hakee?
Paljonko sais olla max ajettu, että koneella vois edes olla jotain toivoa ajaa? alkaako yli 350 000 ajetut olla jo koneen puolesta loppu?
8ventiilisen ja 16 ero? Huomattava teho ero?
900i tyypilliset viat jotka tulee ottaa huomioon ostaessa?
900i tyypilliset viat jotka tulee ottaa huomioon ostaessa?
Viimeksi muokannut Puppe, Ke Elo 16, 2006 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
16v on pirteämpi ja mukavampi luonteeltaan. Varmoja pelejä molemmat koneen puolesta eikä huollettuna käytännössä alakerta ajamalla lopu. Korkeintaan kansi- ja jakopääremppaa tarvitsee jossain vaiheessa elinkaarta tehdä, ja bensapumppu vaihtaa. Kulutus 8- ja 16v suunnilleen sama, 16v:llä ehkä pienoinen etu puolellaan.
Kannattaa siis kiinnittää huomiota pääasiassa korin kuntoon, erityisesti akselitunnelit etupäässä, kontinpohja ja ovien alareunat. Noista ruostepaikoista löytyy paljon keskusteluja haulla.
Kannattaa siis kiinnittää huomiota pääasiassa korin kuntoon, erityisesti akselitunnelit etupäässä, kontinpohja ja ovien alareunat. Noista ruostepaikoista löytyy paljon keskusteluja haulla.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 900i tyypilliset viat jotka tulee ottaa huomioon ostaess
http://www.saabismionsairaus.net/tietop ... teita.htmlPuppe kirjoitti:Kiitos jo etukäteen!
Mitä pitäs eritoten huomioida ku tollasta hakee?
Jollei tuo lista riitä, niin hakutoiminnolla löytyy tältäkin foorumilta lisää.
Todella hyvin hoidettuna ehkä 600 tkm, todella huonosti hoidettuna ehkä 350 tkm, siinä haarukka ja normaali odotusarvo varmaan em. lukemien puolivälin tienoilla. Kansipahveja voi toki paukkua jo paljon aikaisemmin samoin kuin muutakin pikkuriesaa esiintyä.Puppe kirjoitti:Paljonko sais olla max ajettu, että koneella vois edes olla jotain toivoa ajaa?
#1970
Kyllä se korin kunto ratkaisee enemmän, kuin kilsat. Tietysti koeajolla kandee kuunnella, ettei vaihteisto huuda vitosella ja että eteenpäin vievät pykälät menee kiroilematta sisään. Koneissa harvemmin mitään ihmeitä on. Kandee kurkkia imusarjan alle, ettei lohkon pinta ole valkeena jäähdytinnestevuodon takia. Syylärin kunto katsottava, ettei ole mikään lahojaska.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01