Mikä mahtaa olla max. paine speedparts: sin Steg-1: llä?
Autona 9-3 LPT 154hv.
Ja kuinkas se oli se boxin "opatusajo", vedätyksiä 3-vaihteella
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Opetus meni seuraavasti, neljä kiihdytystä 4. vaihteella kierroksista 2000 -> 4500 ja niin se saapas oppi. Meilläpäin paras aika tota tehdä on aamuyöllä eikä klo 16 ruuhkassa kuten eräs erittäin hyvin tuntevani pönttö samassa ruumiissa...
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
potkuhousu kirjoitti:Opetus meni seuraavasti, neljä kiihdytystä 4. vaihteella kierroksista 2000 -> 4500 ja niin se saapas oppi. Meilläpäin paras aika tota tehdä on aamuyöllä eikä klo 16 ruuhkassa kuten eräs erittäin hyvin tuntevani pönttö samassa ruumiissa...
Kuinka nopeasti tuo opetus-kiihdyttely on tehtävä? Pitääkö mennä valmiiksi motarille, ottaa kaapeli akusta pois joksikin aikaa ja sitten opettaa, vai voinko hyrryytellä hissuksiin 5km ja sitten vasta opettaa -> meneekö opetus perille?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Opetusajosta ihan samat ohjeet kuin "Potkuhousu" jo kirjoitti. Ei tarvitse motarin levähdysalueella/rampissa irroitella piuhoja. Boxi oppii ajan kanssa (urheilullisessa ajossa ) ilman opetustakin, mutta 4.vaihteen vedätykset jouduttavat oppimista merkittävästi, eli voit ajaa tallilta opetuspaikalle
Kiitti kommenteista, pitää juu tuo opetus hoitaa öiseen aikaan jotta on tilaa tiellä tarpeeksi.
Ja jos joku vielä osaa sanoa tuosta max ahdosta SP steg-1: ssä niin hienoa
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
2,3T sport kirjoitti:Opetusajosta ihan samat ohjeet kuin "Potkuhousu" jo kirjoitti. Ei tarvitse motarin levähdysalueella/rampissa irroitella piuhoja. Boxi oppii ajan kanssa (urheilullisessa ajossa ) ilman opetustakin, mutta 4.vaihteen vedätykset jouduttavat oppimista merkittävästi, eli voit ajaa tallilta opetuspaikalle
Hmm... alastaron reissun jälkeen ahtoviisari oli jotenki herkemmässä
jarska kirjoitti:Ahtaako kokoajan tuota 1.2baria vai käykö vain siinä ja laskee sitten alemmas?
Eipä ahda, rupeaa tippumaan tod näk jossain 4000 kieppeillä ja laskua tulee varmaan n.0.4 rajoittajalle. Femmalla saattaa lasku olla vielä rajumpi, esim abbottin viggen setissä on 0.1 vähemmän. Tämä siksi ettei kone rasitu turhan paljon kun ajetaan KOVAA.
jarska kirjoitti:Ahtaako kokoajan tuota 1.2baria vai käykö vain siinä ja laskee sitten alemmas?
Sulla ei taida tossa LPT:ssä olla mitään neulaa?
Neula kyllä on, eilen laitoin Equus: in huippuneulan ja sitä ennen oli tilapäisesti Wika painemittari.
Nopean katselmuksen jälkeen sanoisin että 3-5v ahdot nousee alussa jopa 1,4bar josta tippuu 1-1,2bar siinä sitten heiluen edes takas.
Nappasin mittarista muutaman videon pätkän mutta kun oli aurinkoinen keli niin saas nähdä saako mitarista mitään selvää.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
93t sport kirjoitti:
Neula kyllä on, eilen laitoin Equus: in huippuneulan ja sitä ennen oli tilapäisesti Wika painemittari.
Olis kyllä kiva tommonen kunnon painemittari
Mihis sijotit mittarin?
Tossa kojelaudalla on kovin nihkeesti tilaa ettei saa mihkään upoteusasennusta ilman että karsii jotain pois tieltä. Ajovalokatkaisijan paikalle ja NG900:ssa on SIDin kellon paikalle ne on niitä ruottissa tunkeneet.. Eikä viittis alkuperäistä rikkoa.. höh. Kojelaudan päälle tietysti siitten.. olis vaan makeemman näkönen upotettuna.
NG900T kirjoitti:
Olis kyllä kiva tommonen kunnon painemittari
Mihis sijotit mittarin?
Tossa kojelaudalla on kovin nihkeesti tilaa ettei saa mihkään upoteusasennusta ilman että karsii jotain pois tieltä. Ajovalokatkaisijan paikalle ja NG900:ssa on SIDin kellon paikalle ne on niitä ruottissa tunkeneet.. Eikä viittis alkuperäistä rikkoa.. höh. Kojelaudan päälle tietysti siitten.. olis vaan makeemman näkönen upotettuna.
Mites A-pilari asennukset?
Muistan jossain nähneeni valmiita sovitteita, jolla mittarin saa kiinni pilarin päälle. Jos oikein hienoksi haluaa heittäytyä niin verhoilee myös sen sovitteen samalla tavaralla kuin mitä itse pilari on.
Itse ajattelin tuollaista asetelmaa...