
Mistäkö horisen? CC-Aerosta tietysti. Siitä CC-Aerosta. Maailman hienoimmasta.

Ajattelin vaan vähän avautua, ja samalla muut mahdolliset spekulantit voivat tunnistautua.

Eihän CC ole AeroTri-Lo kirjoitti:Aika näyttää toteutuuko vai ei, alustavia keskusteluja on ainakin käyty asiasta omistajan kanssa. Ensin olisi ainakin päästävä "vakiotonnarista" eroon ettei piha huku autoihin..![]()
Mistäkö horisen? CC-Aerosta tietysti. Siitä CC-Aerosta. Maailman hienoimmasta.![]()
Ajattelin vaan vähän avautua, ja samalla muut mahdolliset spekulantit voivat tunnistautua.
lue: CC-Aero (ei Aerovaltteri kirjoitti:Eihän CC ole AeroAerot;han tuli -93
Tollasen ku sais!Stressfläkt kirjoitti:Rapea CC-Aero
Hieman yritin kuvata omaa "uuden" tallin edessä.
Lähempää ei uskalla kuvata mutta kauempaa
http://koti.mbnet.fi/stress/mattapommi/
Tässä menny kaikki aika tuon tekniikkapuolen ongelmien kans.
Mutta semmosta se on kun pitää varmistaa että ei cs-aerot ala karkaamaan.
Og aero vielä jostain niin sais laittaa tonnarin telakalle hitsausta varten.
Tri-Lo har bra smak för bilan
Eli noissa oli kanssa 2.3-pitkälohko? Harmi kun aeroa ei ole myyty turbottomana versiona, jokin tuollainen vanhempi Aero olisi ihan kiva peliTri-Lo kirjoitti: Eli papereissakin 162kW.
Niin, tottakai. Ja muutenhan 147kW mutta m.m. tämä lähtenyt tehtaalta alkup. 220hv virisarjalla.ng900aero kirjoitti:Eli noissa oli kanssa 2.3-pitkälohko?Tri-Lo kirjoitti: Eli papereissakin 162kW.
Samat korinväriset pintamaalit löytyy takakaarista myös allekirjoituksen vaunussa. Maalin alla saattanee jotain kerrosta ollakin, muttei noissa kovin kummoisia suojauksia kyllä ole.ng900aero kirjoitti:Siinä olisi hyvä tuning-aihio![]()
Eikö noissa tosiaankaan ollut mitään ruostesuojausta tehtaaalta lähtiessä va onko esim. kaarien sisäpinnalla jonkimmoinen pinoite punaisen maalin alla?
Eipä ihme että nuo vanhemmat tontut on ruostuneet pois tiehensä
Ja samoin vaimon ng:stä, eli kaiketi asap ruostesuojaukseen.hma kirjoitti:Samat korinväriset pintamaalit löytyy takakaarista myös allekirjoituksen vaunussa. Maalin alla saattanee jotain kerrosta ollakin, muttei noissa kovin kummoisia suojauksia kyllä ole.ng900aero kirjoitti:Siinä olisi hyvä tuning-aihio![]()
Eikö noissa tosiaankaan ollut mitään ruostesuojausta tehtaaalta lähtiessä va onko esim. kaarien sisäpinnalla jonkimmoinen pinoite punaisen maalin alla?
Eipä ihme että nuo vanhemmat tontut on ruostuneet pois tiehensä
Erittäin paljon samoilla linjoilla kanssasi, sen perusteella mitä olen tonnareita nähnyt/omistanut. Massaamaan en sellaista ryhtyisi.Suomik kirjoitti:Kuten ehkä arvata saattaa, pohdin juuri, millainen ruostesuojaus pitäis teettää Aeroon.Tähänastiset kokemukset alkuperäiskäsittelystä on vain sen verran hyvät, että epäröin vähän tuota massauttamista. Jos keskittyisi sen sijaan vain koteloihin...