tonttu alkaa nykimää ja lopulta sammuu vesisateessa toisen auton peräs ajaes tai oikeen rajussa sateessa jolloin vettä on ilmassa paljon.
parin minuutin odottelu ja auto lähtee käyntii ja käy ihan normaalisti kunnes vettä taas pääsee johonkin. auto on -89 cc 2.0i
yhden hiukan vastaavan postauksen haulla löysin jonka perusteella vaihdoin ilmamassa mittarin kun semmonen sattus varastossa olemaa.
mut olis kiva kuulla jos jollai o ollu vastaavii onkelmii, millä sitä o korjattu tai olis muuten hajua mistä tota lähtis ettimää.
Seuraavaa sadetta odotelles...
jaa nii ja piuhatkin on suajattu moneen kertaa...
kosteus ongelma
Puola oli munkin edellisessä autossa rikki ja oireet juurikin samat.
Sytytys puolelta vikaa vois lähtee etsimään. Ja tietysti kaikki liittimet
kannattaa käydä läpi...
Sytytys puolelta vikaa vois lähtee etsimään. Ja tietysti kaikki liittimet
kannattaa käydä läpi...
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988