Nämä siis meni vaihtoon:
![Kuva](http://personal.inet.fi/koti/rasmir/rojut.jpg)
Ensimmäinen vastoinkäyminen tulikin jo pyöriä irroitettaessa. Olivat pallonivelen vaihdossa talvella pultanneet isolla kädellä kiekot kiinni, ja Bilteman halpishylsyllä jäi yksi pultti aukaisematta...
![Kuva](http://personal.inet.fi/koti/rasmir/biltema_laatu.jpg)
Siitä sitten etsimään jotain lauantaina auki olevaa pajaa auttamaan pultin kanssa...Tatti otsassa alkoi kasvaa, tosin pienenä ilona retkellä oli hemaisevan blondi-tyttönsä kanssa kiiltävän punaisella Alfa 156 2.5V6:lla ajelulla ollut kuraki*keli pitsankääntäjä, joka tuli "nöyryytettyä" Vihdintielle Rajatorpan valoista lähdettäessä
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Noniin, vasta puoltoista tuntia mennyt, ja auton keula on jo nostettu ilmaan ja etupyörät irroitettu (huomaa roikkuva etuspoileri...):
![Kuva](http://personal.inet.fi/koti/rasmir/nosturi.jpg)
Noniin, sitten sainkin jo tukivarren irti autosta. Tässä kohtaa mutkana matkassa olikin takapuslan tukivarteen kiinnittävä mutteri, jonka avainkoko oli 18mm...Sellaista ei tietenkään löytynyt kaverin duunipaikan varastoista (eli siis korjaamofasiliteeteistani), siispä soitin kaikki ystävät ja kylänmiehet, ja tunnin soittoruletin jälkeen sainkin jo tarvittavat työkalut apajille. Fiksuna poikana olin huomannut, että etupään alumiinivaluista yksi oli lohjennut, joten ostin pari uutta etukäteen. Ylläri olikin melkoinen, kun irroitin "ehjinä" pitämiäni valuja, ja ne kirjaimellisesti hajosi atomeiksi kosketuksesta (kts. kuva alh). Eli toiselle puolelle ei enää ehjiä valuja sitten ollukkaan...Noh, seuraavalla kerralla homma sujuukin jo kokemuksen tuomalla varmuudella
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Kuva](http://personal.inet.fi/koti/rasmir/tukivarsi.jpg)
Tässä kohtaa loppuikin sitten digistä patterit...No, loppuremontti menikin jo ihan OK, vakaajan päätymuttereita en yksinkertaisesti enää jaksanut taistella auki, joten yhdystangot jäi vaihtamatta. Ajettavuuden parantumiseen en vielä ota vankasti kantaa (ajanu n. 20km uusilla puslilla), mutta hyvältä ainakin tuntui parissa kiihautuksessa; ei vedellyt enää urissa juuri lainkaan. Apparin puoli kolkottaa yhä joustoissa (siis se, johon ei ollut ehjiä aluvaluja), syypää on joko tukivarren etukiinnitys tai uuvahtanut iskari/iskarin yläpään laakerointi. "Projekti" jatkuu iskareiden vaihdolla joku päivä jahka edellisestä olen toipunut (meni kaikkineen n. 6 tuntia tuohon operaatioon...). Lisäksi PCS:llä käyn asennuttamassa 3" downpipen, kuhan se ja takavakaajan polypuslat saapuu Sveduista
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)