Kaverilla ois tarjolla 1 1/2 vuotta seisonnassa ollut -86 3d ruiskusatku ja lupas myydä sen "muutamallasadalla" katsastettuna.
Auto on melko siisti ainoot ruosteet kuskinovessa ulkopinnassa (2 kämmenen kokosta laikkua), kilometrejä nielly alle 300t ja ollu samassa perheessä vuodesta -91...
-Oiskos kohtuutonta jos vaikka tarjoaisin 300€ tosta?
-Mihinkäs tollanen yli vuoden seisottaminen vaikuttaa? jarrut jumittelee aluks varmaankin,mutta onkos muuta "pikkukivaa" tiedossa?
Satkuva hankkimassa....
-
- "Hirsch"
- Viestit: 801
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
- Paikkakunta: Lappeenranta
Satkuva hankkimassa....
Ei se mitn!
koeajolla selviää. Ja jos kaveris laittaa sen leimalle niin kyllä se 300 on vähintä mitä voi tarjota. Hyvä kaveri on jos sillä hinnalla myy tuoreella leimalla olevan auton.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Samahan se on mitä autosta maksaa kunhan ei jää harmittamaan ostajaa eikä myyjää. Jos kaveris myy sen tuolla hinnalla ja oot ite valmis sen maksamaan autosta, niin anna mennä vaan.Puistokemisti kirjoitti:-Oiskos kohtuutonta jos vaikka tarjoaisin 300€ tosta?
Vaimo myi just 286tkm ajetun, ruostepilkkuisen, hyväkuntoisen juuri katsastetun -89 900c:n, sai siitä 700€ rahaa eikä kumpikaan osapuoli valittanut kauppahinnasta.
Työkaverin kanssa myytiin viime vuonna vastaava juuri katsastettu -89 900c 414tkm ajettuna hintaan 800€ ja jälleen sama homma eli meille kelpas ja ostajallekin kelpas.
ostin toukokuussa yhden ysikympin joka oli poistettu rekisteristä n. 10kk. aikaisemmin. en tiedä oliko auto seissyt jo ennen kilvistä poistoa, mahdollisesti. no, siirtokilvillä lähdin ajelemaan, 30 kilsan jälkeen ensimmäinen rutiinitarkastus ja totesin että kampiakselin stefa oli puskenut lähes kaksi litraa öljyä tulipeltiin (tai about sen verran lisäsin jotta sain pinnan takaisin max-rajaan). ihme kyllä, ei konevaurioita. myöhemmin kesällä tuo sama moottori ysiysiini vaihdettuna, toista tuhatta kilsaa takana, ja kytkimen stefat petti, nesteet pihalla. en tiedä oliko pelkkää huonoa tuuria? ehkä tuo kampiakselin stefa vuoti jo aiemmin ja oli yhtenä syynä käytöstä poistoon?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
jos leiman saa niin 300e on halpa hinta mistä tahansa pelistä jos rupeet laskeen käyttökustannuksia. just ton hintaluokan vehkeisiin +200-300e niin hyvä jos kulkee seuraavaan leimaan ja se on aina vaan plussaa jos menee pidemmälle. mun toinen saappi on tollanen arvoltaan 300e vehje ja mietin jo 3 kesää sitten laitetaanko paaliin. sillä vieläkin ajelen.
toisin sanoen mun mielestä halvalla menee sillä varmasti ton sorttisista vehkeistä pyydetää jopa 700euroa nimellä hyvä talvi/käyttöauto juuri katsastettu. ja ne kulkee sitte vuoden kaks ennenkun kori ihan puhki.
toisin sanoen mun mielestä halvalla menee sillä varmasti ton sorttisista vehkeistä pyydetää jopa 700euroa nimellä hyvä talvi/käyttöauto juuri katsastettu. ja ne kulkee sitte vuoden kaks ennenkun kori ihan puhki.
Itte ostin tuonlaisen helmen, ekalta omistajalta puoltoista vuotta sitten. Malliltaan se on siis 900i ja vm -86. Ihan tarkkaan en muista kauanko auto oli seissyt, mutta olikohan niin että 2-3vuotta oli vierähtänyt ilman sen suurempia liikkumisia. Käyntionkelmia oli alkumetreillä aika kiitettävästi, nykii ja yksii. Kuski oli tässä yksilössä ollut suht maltillista luokkaa, joten jo ennestään taisi olla jonkunlaista tervaa koneessa... 
