Onko kenelläkään kokemusta T03:n laakereitten vaihdosta?
Eli pystyykö tekemään itse ja pystyykö tekemään niin, ettei tarvitse tasapainottaa tämän jälkeen (eli ettei tarvitsisi teetättää mitään töitä)?
Ja paljonko kyseisen rempan osat tulee maksamaan?
Garrett T03:n kunnostus
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Ainahan kannattaa kokeilla jos vähänkin kiinnostaa. Meilläkin on ollut 99turbo johon tehtiin laakeri remppa koti konstein, ilman tasapainotusta.
Täytyy vaan purkaessa kattoo osien kohdat tarkkaan ja merkata ne et ne saa takasin samoin päin. Itse en ole tätä operaatiota tehnyt mutta kuvia ja purettuja olen nähnyt. imu- ja pako puolen voi turbosta irroittaa aivan huoletta.
Pro turbolla tais olla laakeri remppa jotain 80€ jos en kovin väärin muista.
Täytyy vaan purkaessa kattoo osien kohdat tarkkaan ja merkata ne et ne saa takasin samoin päin. Itse en ole tätä operaatiota tehnyt mutta kuvia ja purettuja olen nähnyt. imu- ja pako puolen voi turbosta irroittaa aivan huoletta.
Pro turbolla tais olla laakeri remppa jotain 80€ jos en kovin väärin muista.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o