Aeron tulpat

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Aeron tulpat

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Moi.

Mitkä sytytystulpat tulee 9-5 aeroon -00? En pääse nyt manuaalista katsomaan ja nopeasti pitäisi tieto saada.. Kiitos...
9000CS 2,3
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

NGK PFR7H-10.

Eski
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Eski kirjoitti:NGK PFR7H-10.

Eski
Kiitospa kiitos. Aero jäi tänä aamuna pihaan ilman mitään ennakko-oireiluja. Lupasivat minulle puhelimessa uuden kampanja-di-kasetin kun käyn hakemassa. Täytyy laittaa uudet tulpatkin kun ne kuitenkin vaihdettaisiin pian 110tkm huollossa. :)
9000CS 2,3
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Jep, kynttilät kannattaa vaihtaa aina DI-kasetin vaihdon yhteydessä, jos nyt ei ihan äsken ole vaihdettu...

Eski
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Motonetin sivujen mukaan malli on PRF, mutta sama tulppa varmaan. Eipä sille kuitenkaan ole hintaa eikä mallihumeroa siellä. Eikä puhelimeen vastata tietenkään (n.50 yritystä) joten pitää mennä kysymään onko niitä vai ei. Länsiautossa vastattiin sentään 15min. jonotuksen jälkeen, nämä tiputtaa linjalta saman tien..
Mitenkä minusta tuntuu että puhelimella ei enää voi hoitaa asioitaan oikein missään..
9000CS 2,3
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kyllä se oikeasti on PFR. NGK:n partfinder näköjään tarjoaa kutosta, mutta ainakin PCS:llä myydään Aeroihin seiskaa. PCS:n listahinta on 26eur/kpl.

Eski
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Motonetin mukaan:
9-5 2,3Aero --00 PRF7H-10 (B235R)
9-5 2,3Aero 00-- PRF6H-10 (B235R)
eli tuosta voi nyt sitten päätellä että molemmat käy -00:aan..
Viimeksi muokannut Saappi Kuski, Ke Elo 23, 2006 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000CS 2,3
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Ei tämä ihan niin yksinkertainen juttu ollutkaan AD:n NGK 2005-2006 luettelon mukaan PRF6H-10 on ainoa oikea tulppa 169kw moottoreille. Samaa tosiaankin sanoo NGK:n Suomen sivut
http://www.ngk.fi/index.php?id=1666&pd= ... SAAB&m=9-5
Että ostin sitten sellaiset, 75€/4kpl.
9000CS 2,3
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Edelleen se on PFR ja kyllä ne seiskatkin toimii -00 Aerossa ;)

Eski
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

jep. 6:t siellä oli ennestäänkin. Ja nyt on uusi kasetti ja uudet tulpat. Muuten hyvä juttu mutta auto ei käynnisty vieläkään.
9000CS 2,3
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Startti pyörittää, mutta ei käynnisty?

Kampuran asentotunnistin?
Bensapumppu?

Eski
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Seiskoilla saa muuten kesäkeleille paremmin potkua. Minusta tuohon koneeseen kuuluu ehdottomasti seiskat.
Aki Peltola #1132
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Eski kirjoitti:Startti pyörittää, mutta ei käynnisty?

Kampuran asentotunnistin?
Bensapumppu?

Eski
Benspumppua epäilivät alustavasti korjaamolla. Selvinnee tänään.
9000CS 2,3
AERO-J
"Tuplakaasari"
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 16:22

Viesti Kirjoittaja AERO-J »

Saappi Kuski kirjoitti:
Eski kirjoitti:Startti pyörittää, mutta ei käynnisty?

Kampuran asentotunnistin?
Bensapumppu?

Eski
Benspumppua epäilivät alustavasti korjaamolla. Selvinnee tänään.
Kampuran asentotunnistin ohjaa bensapumpun toimintaa. Tuttavalla vaihdettiin samojen oireiden perusteella bensapumppu oli vain ensiapu.
Seuraavana päivä vaihtoivat asentoanturin ja sillä vasta tuli auto kuntoon.
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1857
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja mikan »

Mun 00 Aeroon laitettiin huollossa NGK PFR6H-10.

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Vastaa Viestiin