Parkkitutkan jälkiasennus?
Parkkitutkan jälkiasennus?
Onnistuukohan tommosen asennus 99 mallin 9-5 wagoniin, kytketäänkö se suoraan SIDiin?
SAAB 9-5 Aero, 2008 ( KA,oma)
SAAB 9.7x, 5,3i 2007 (KA, oma)
SAAB 9-3 Cab 2.0T 2004 (KA, oma)
Muutama vanha Ford USA
SAAB 9.7x, 5,3i 2007 (KA, oma)
SAAB 9-3 Cab 2.0T 2004 (KA, oma)
Muutama vanha Ford USA
Ajattelin kytkee tarvike mallin orkkiksen tapaan.
Näyttääkö orkkis mitään ruudussa vai pitääkö vaan meteliä?
Sähkökuvista näkys mitä signaaleja siellä menee.
Voihan olla et tossa mun autossa ei SID:ssä oo edes tota mahdollisuutta.
Näyttääkö orkkis mitään ruudussa vai pitääkö vaan meteliä?
Sähkökuvista näkys mitä signaaleja siellä menee.
Voihan olla et tossa mun autossa ei SID:ssä oo edes tota mahdollisuutta.
SAAB 9-5 Aero, 2008 ( KA,oma)
SAAB 9.7x, 5,3i 2007 (KA, oma)
SAAB 9-3 Cab 2.0T 2004 (KA, oma)
Muutama vanha Ford USA
SAAB 9.7x, 5,3i 2007 (KA, oma)
SAAB 9-3 Cab 2.0T 2004 (KA, oma)
Muutama vanha Ford USA
Itsellä on kanssa wagonissa joku tarvike peruutustutka. Ihan ok toimii, talvella pari kertaa on rääkässyt turhaan.
Semmoinen ärsyttävä ominaisuus tuossa tarvikemallissa on että sitä ei saa päältä pois. On meinaan kivaa peruuttaa peräkärryn kanssa kun laite huutaa kokoajan Katsii harkita jotain kytkintä väliin jos itse kytkee tarvikkeen.
-Tommi
Semmoinen ärsyttävä ominaisuus tuossa tarvikemallissa on että sitä ei saa päältä pois. On meinaan kivaa peruuttaa peräkärryn kanssa kun laite huutaa kokoajan Katsii harkita jotain kytkintä väliin jos itse kytkee tarvikkeen.
-Tommi
#906
Saabit: 9-3 2.0t Cab -02, 900 CD -79/83(Projekti), 99 -73(MR), 96 -73 (Harraste), 900i -92 (Harraste)
WWW-page: http://www.hollo.fi/saab
Saabit: 9-3 2.0t Cab -02, 900 CD -79/83(Projekti), 99 -73(MR), 96 -73 (Harraste), 900i -92 (Harraste)
WWW-page: http://www.hollo.fi/saab
Itsellä on asennettuna tuo Bilteman 29.90€ malli ja ihan hyvin se tuntuu toimivan. Summeri ja merkkivalo on vielä takapenkillä, kun en ole jaksanut kojetaululle asti vetää. Välillä tuntuu hieman sekoilevan, luultavasti tuon tuplaputkiston ansiosta, kun reunimmaiset anturit ovat juuri putken päiden yläpuolella.
Mutta hyvin tuntuu kaikki esteet havaitsevan ja tuossa on summerissa/merkkivalo mokkulassa on/off kytkin millä saa summerin hiljaiseksi, mutta merkkivalo vilkkuu edelleen.
Tuo mokkula on niin pieni, että pienellä ranettamisella sen voisi saada tyhjään nappula paikkaan aika fiksusti.
Mutta hyvin tuntuu kaikki esteet havaitsevan ja tuossa on summerissa/merkkivalo mokkulassa on/off kytkin millä saa summerin hiljaiseksi, mutta merkkivalo vilkkuu edelleen.
Tuo mokkula on niin pieni, että pienellä ranettamisella sen voisi saada tyhjään nappula paikkaan aika fiksusti.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Ilmeisesti vaatii puskurin irroituksen, jotta saa tarvike tutkan asennettua.Frostgrey kirjoitti:Itsellä on asennettuna tuo Bilteman 29.90€ malli ja ihan hyvin se tuntuu toimivan. Summeri ja merkkivalo on vielä takapenkillä, kun en ole jaksanut kojetaululle asti vetää. Välillä tuntuu hieman sekoilevan, luultavasti tuon tuplaputkiston ansiosta, kun reunimmaiset anturit ovat juuri putken päiden yläpuolella.
Mutta hyvin tuntuu kaikki esteet havaitsevan ja tuossa on summerissa/merkkivalo mokkulassa on/off kytkin millä saa summerin hiljaiseksi, mutta merkkivalo vilkkuu edelleen.
Tuo mokkula on niin pieni, että pienellä ranettamisella sen voisi saada tyhjään nappula paikkaan aika fiksusti.
Saako tuon puskurin helposti pois?
Puskurin irroitus tuli harjoiteltua vetokoukun asennuksessa. Helppo homma. Myös puskurilistan vaihtaminen orginaaliin tutkamalliin olisi harkinnan arvoinen vaihtoehto, vaikka ei orginaali tutkaan päätyisikään. Onkohan anturit samankokoisia?
Valeon tutka vaikutti varsin fiksulta ja herättää huomattavasti enemmän luottamusta kuin Bilteman värkit ja näytöstä saisi piippausta enemmän tietoa. e60:ssä olen orginaali vastaaavan todennut tosi fiksuksi.
http://www.valeoservice.com/html/finlan ... D94982981C
Mitäs hintatasoa nämä Valeot ovat?
Vaihtoehdoksi löytyi myös tuntematon Brees: 129€ 8 anturilla ja näytöllä. http://www.nettiosa.com/product_catalog.php?c=89
Löytyykö kokemuksia keltään?
Valeon tutka vaikutti varsin fiksulta ja herättää huomattavasti enemmän luottamusta kuin Bilteman värkit ja näytöstä saisi piippausta enemmän tietoa. e60:ssä olen orginaali vastaaavan todennut tosi fiksuksi.
http://www.valeoservice.com/html/finlan ... D94982981C
Mitäs hintatasoa nämä Valeot ovat?
Vaihtoehdoksi löytyi myös tuntematon Brees: 129€ 8 anturilla ja näytöllä. http://www.nettiosa.com/product_catalog.php?c=89
Löytyykö kokemuksia keltään?
ex: 9-5 2.0t wagon -03 (2004-2007)
Kävin kysyys Läsiautosta, tohon mun kärryyn ei kuulemma tunne peruutustutkaa alkuperäsenä, eli menee sit tarvike mallin asennukseen.9-5T kirjoitti:Tarvitset vain maadoituksen ja peruutusvalon piuhan(vasemmassa 10-napaisessa liittimessä ja varapyöräkotelossa kärryn pistokkeessa) tai meinaatko laittaa alkuperäisen?
SAAB 9-5 Aero, 2008 ( KA,oma)
SAAB 9.7x, 5,3i 2007 (KA, oma)
SAAB 9-3 Cab 2.0T 2004 (KA, oma)
Muutama vanha Ford USA
SAAB 9.7x, 5,3i 2007 (KA, oma)
SAAB 9-3 Cab 2.0T 2004 (KA, oma)
Muutama vanha Ford USA
Tuo tuntuu kyllä aika uskomattomalta, Kyllä pitäisi saada kuten muihinkinlammbe1 kirjoitti:Kävin kysyys Läsiautosta, tohon mun kärryyn ei kuulemma tunne peruutustutkaa alkuperäsenä, eli menee sit tarvike mallin asennukseen.9-5T kirjoitti:Tarvitset vain maadoituksen ja peruutusvalon piuhan(vasemmassa 10-napaisessa liittimessä ja varapyöräkotelossa kärryn pistokkeessa) tai meinaatko laittaa alkuperäisen?
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Ainakin -00 sedanissa otin sähkön juuri tuosta peräkoukun liittimestä(varapyöräkotelossa). Johto oli muistaakseni väriltään keltainen, mutta yleismittarilla tuon saa helposti varmistettuaijw kirjoitti:Parkkitutkalle pitäisi saada sähköä, kun laittaa pakin päälle. Onko varapyörän vieressä olevassa liittimessä peruutusvalon sähköjohtoa vai mistä se peruutusvalon plussajohdin kannattaa ottaa esiiin Saab Wagonissa?
Saab 9-3 TTID Vector 2008