Hyvää juttua nettiautossa!
-
- "Ruisku"
On kyllä ihmeellisiä ollut kysyjien kysymyksetkin. Pisteet Autotalolle, jos joku aikoo ostaa niin ei se tonne nettiin kirjuuttele. Nippu käteen ja ostamaan, ei se ihan 20K€ maksaAaviita kirjoitti:Joo, tolla Anttilan autotalolla on muutenkin ollut nettiautossa vähän kummallisia vastauksia kyselyihin.
Ihmetyttää kyllä, että miksi pitää provosoida porukkaa lähettämään lisää turhia kysymyksiä vastaamalla kysymyksiin.
Nettiautossahan nuo kysymykset tulevat näkyviin vasta kun niihin on vastattu.
Itse ainakin jätin vastaamatta täysin turhiin tarjoan "2euroa" tyylisiin kommentteihin.
Itse ainakin jätin vastaamatta täysin turhiin tarjoan "2euroa" tyylisiin kommentteihin.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
Samaa mieltä. Aika typerää, tietty jos haluaa provota ja "mainostaa".defeat kirjoitti:ihmetyttää kyllä, että miksi pitää provosoida porukkaa lähettämään lisää turhia kysymyksiä vastaamalla kysymyksiin.
Itekkään en lähellekkään kaikkiin vastannut kun autoa myin.
Se itteäni ärsyttää, että vaikka kuinka kirjoitin ISOLLA, että ei vaihtoa niin aina jotain paskaa tarjoavat vaihossa. Onkohan ne vähä niinku, että ei sitä koskaan tiedä -ja kokeilevat...
Ärsyttää semmonen. Pitäs saaha tuo kysymyshomma kokonaan pois. Vaikka vain soitto/maili. Riittäsi sekin.