Eberspächer / Webasto
Eberspächer / Webasto
Mistä ostit ja mihin hintaan, ennen kylmiä pitäisi tuollainen autoon saada montteerattua joten vinkkejä otetaan vastaan.
Omani asensin konehuoneeseen, pulttasin sen kiinni neliöpalkin avulla hanskalokeron kohdalle. Bensan otin suoraan tankista. Automaatti-ilmastoinnin takia lämppärin puhalluksen voimakkuuden säätö meinas olla hankalaa. Webasto kun haluaa puhaltaa ilmaa täysillä sisään. Puljasin vielä kännykkäkäynnistyksen -maksoi kaikki seitsemän euroa.. Nyt kelpaa talviautoilla 

Omassa kolkissa oli Webasto. Asennusliike asensi laitteen siten, että se käynnisti ACC:n kun Webasto oli lämmittänyt ensin moottorin.
Ongelma oli myös minulla tuo puhaltimen liian suuri nopeus. Ongelma ratkesi todella helposti:
ACC:n voi ohjelmoida niin, että se käynnistyy haluamillasi asetuksilla. Itse ohjelmoin aina talveksi puhalluksen tuulilasille ja pienimmän puhallinnopeuden. Koskaan ei oikutellut eikä akku loppunut. Ohjeet ohjelmointiin löydät auton ohjekirjasta.
Edit: pidän Webaston omaa kelloa parempana kuin Saabin omaa. Perusteeni simppeli: kello oli heti ratin vasemmalla puolella, joten helppo painaa päälle ilman autoon astumista. Nuo kolme esiasettua aikaa riittivät ja pikakäynnistys yhdellä napilla.
Ongelma oli myös minulla tuo puhaltimen liian suuri nopeus. Ongelma ratkesi todella helposti:
ACC:n voi ohjelmoida niin, että se käynnistyy haluamillasi asetuksilla. Itse ohjelmoin aina talveksi puhalluksen tuulilasille ja pienimmän puhallinnopeuden. Koskaan ei oikutellut eikä akku loppunut. Ohjeet ohjelmointiin löydät auton ohjekirjasta.
Edit: pidän Webaston omaa kelloa parempana kuin Saabin omaa. Perusteeni simppeli: kello oli heti ratin vasemmalla puolella, joten helppo painaa päälle ilman autoon astumista. Nuo kolme esiasettua aikaa riittivät ja pikakäynnistys yhdellä napilla.
Minkä hintaiseksi tuo liikkeessä asennettu Webasto suurinpiirtein tulee? On kyllä kätevä varuste.tevisu kirjoitti:Omassa kolkissa oli Webasto. Asennusliike asensi laitteen siten, että se käynnisti ACC:n kun Webasto oli lämmittänyt ensin moottorin.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
4,2 kW bensaWebasto maksoi muutama vuosi sitten 1200 euroa asennettuna.tami kirjoitti:Minkä hintaiseksi tuo liikkeessä asennettu Webasto suurinpiirtein tulee? On kyllä kätevä varuste.tevisu kirjoitti:Omassa kolkissa oli Webasto. Asennusliike asensi laitteen siten, että se käynnisti ACC:n kun Webasto oli lämmittänyt ensin moottorin.