Aero Vs. Boxter S

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Harrimatias kirjoitti:Eiköhän noi ole mitattu jokaisen auton parhaan suorituskyvyn mukaan ?
Tuskin on toisella revitty 8-vaihteella ja toisella 3-vaihteella.
Kas kun ei vertailla jo renkaiden koon vaikutusta myös.
herra on hyvä ja tutustuu hieman aiheeseen...
BS tunertestissä on toimittu näin:

"Sen är det ju som BK sa, tiderna i BS är ju tagna ur en 402 meters repa och går därmed egentligen inte att jämföra. "

ja jos toinen kotimainen ei taivu, niin ajat revitty varttivedosta

sillähän ei sitten ole mitään merkitystä jos toinen vaihtaa kerran tai kaksi ja toinen ei ollenkaan. Virtuaalimaailmassa autot kulkee ja mitään syytä niiden testaamiseen ei ole, se näemmä riittää kun on jossain esson baarissa kullut että tän ja tän tehoinen auto kun näin ja näin lujaa. Sitten kun tietää paljonko viripaja lupaa konetehoa omalla autolle voi kätevästi käydä lukasemassa esson listalta kuinka kovaa se auto kulkee.... Ai että virtuaalituunaus on kivaa.

Ja kun oikein saivartelemaan ruvetaan, niin kertooko 100-150 aika, kumpi autoista on edellä jos molemmilla sama aika?
#1730
500whp.net member
Oltsa
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 14:40
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Oltsa »

Alkuperäiseen aiheeseen viitaten porukoiden naapurilla olis boxter. Pitäisköhän käydä kysymässä miten olis tollainen 100-200 veto 8) Tosin itselläni 9000 aero eipä eroa ysikolmosesta kovinkaan paljon.
NG 9-5 -11 2,8t V6 XWD & OG 9-5 Aero -07
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Vigge kirjoitti:
Harrimatias kirjoitti:Eiköhän noi ole mitattu jokaisen auton parhaan suorituskyvyn mukaan ?
Tuskin on toisella revitty 8-vaihteella ja toisella 3-vaihteella.
Kas kun ei vertailla jo renkaiden koon vaikutusta myös.
herra on hyvä ja tutustuu hieman aiheeseen...
BS tunertestissä on toimittu näin:

"Sen är det ju som BK sa, tiderna i BS är ju tagna ur en 402 meters repa och går därmed egentligen inte att jämföra. "

ja jos toinen kotimainen ei taivu, niin ajat revitty varttivedosta

sillähän ei sitten ole mitään merkitystä jos toinen vaihtaa kerran tai kaksi ja toinen ei ollenkaan. Virtuaalimaailmassa autot kulkee ja mitään syytä niiden testaamiseen ei ole, se näemmä riittää kun on jossain esson baarissa kullut että tän ja tän tehoinen auto kun näin ja näin lujaa. Sitten kun tietää paljonko viripaja lupaa konetehoa omalla autolle voi kätevästi käydä lukasemassa esson listalta kuinka kovaa se auto kulkee.... Ai että virtuaalituunaus on kivaa.

Ja kun oikein saivartelemaan ruvetaan, niin kertooko 100-150 aika, kumpi autoista on edellä jos molemmilla sama aika?
Hmm, eipä näyttänyt kukaan vahvistavan, että oli siitä tuner testistä.
My bad siinä tapauksessa jos näin oli.
Saab 900 2.0t Cab -97
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Tässä yks E36 M3:n "jättöpätkä".

http://videos.streetfire.net/search/saa ... cf2ac0.htm
#1730
500whp.net member
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Kunnioitetaas nyt sitä hienoa saksalaista merkkiä kirjoittamalla nimi ja malli oikein. Eli muistetaan pitää se ässä siellä välissä mukana :roll:
STCF #3
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9416
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Speedou kirjoitti:Kunnioitetaas nyt sitä hienoa saksalaista merkkiä kirjoittamalla nimi ja malli oikein. Eli muistetaan pitää se ässä siellä välissä mukana :roll:
Sori mutta en yksinkertaisuuttani tainnut tajuta tuota juttua eli mihinkäs väliin se S pitäisi laittaa ja miksi?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

ng900aero kirjoitti:Sori mutta en yksinkertaisuuttani tainnut tajuta tuota juttua eli mihinkäs väliin se S pitäisi laittaa ja miksi?
Tekstissä näkyy vähän väliä Boxteria, niin sehän BoxSter ja taisi jossakin olla myös Porche, vaikka se on PorSche. Kuhan viilasin pilkkua ;)
STCF #3
renner
"Viggen"
Viestit: 506
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja renner »

Vigge kirjoitti:Tässä yks E36 M3:n "jättöpätkä".

http://videos.streetfire.net/search/saa ... cf2ac0.htm
totta vai tarua, "speksattua" tietoa kun tuostakaan kiihdyttelystä ei ole?
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

renner kirjoitti:
Vigge kirjoitti:Tässä yks E36 M3:n "jättöpätkä".

http://videos.streetfire.net/search/saa ... cf2ac0.htm
totta vai tarua, "speksattua" tietoa kun tuostakaan kiihdyttelystä ei ole?
Njaah.."Bsaint":stä löytyy monenlaista tarinaa. :?
bimmerforums.com kirjoitti: mike saunders mike saunders is offline
Member

Join Date: Jul 2006
Location: Boston, MA
Cars: Modded Saab 900
Posts: 29
iTrader: (0)
Quote:
Originally Posted by Bsaint View Post
HAH full story?!?! what full story he got beat 3 out of 3 times... what are you talking about the times he ricer flied by me and thought i was racing hahah tipical. He wanted to race from a 50 -100 and said he didnt want to go above that. I hit 130 still pulling and there was no sign of him EVER catching up STFU lol he lost its slow get over it.

Stevie...

I thought you were bigger than that. C'mon...several people who actually saw what happened watched you get ahead at like 75 and then brake while he was starting to reduce the lead.

In the video, look at the speed of your car relative to the scenery. It shows you slowing just as he "ricer fly bys" you. According to witnesses, you ended early and called it a win.

The saddest thing is that the person in question was so rattled by this that he dynoed his car afterwards and discovered he was barely at Stage 2 (about 210-215 WHP) He fixed what was wrong and was at 240 WHP again.

Just a shame, Stevie...a real shame.
Ne eilen mainitsemani ajat oli tuner-testistä. Racelogic GPS:llä mitattu ja kaikki ajat samasta varttimailivedosta, ei splittausta.
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

ja ettei tää topicci ny ihan kokonaan kuolis niin otin tänään pätkää Mitsubishi 3000GT:tä vastaan lähettiin 70km/h ja lopetettiin 230km/h...ei tippaakaan eroa...!!!ekassa vedossa 3000GT sai 5-6 auton mittaa eroa johtuen märästä asfaltista ja aikaisemmin mainitusta lähtöedusta->ajoi siis mun edellä, ja ajettiin eri kaistoja ettei tuu "imu" efektiä...kumminkin niin et ku sain pitoa niin karkumatka loppui siihen...ja toisessa vedossa vauhdit samat ainoo et lähettiin toisinpäin ni ihan sama homma meni aivan tasat...!!!! lopussa eroa mun hyväksi noin 5-6 auton mittaa johtuen todennäkösesti siitä lähtöedusta...

ja autohan oli siis tämä -> http://www.minunauto.com/?page=showcar&id=3751
eli speksatkaa sitä... :D :D :D :twisted:

ja ettei jää epäselvää nii toi on twinturbo ja nettiauton myyti ilmotuksen mukaan tehoja ois noin 400-450hv ja noin 600nm...tiiä noista tehoista sitten mut näillä mennään...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
georges
"Aero"
Viestit: 378
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:47
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja georges »

Perjantaina koitin kaverin vanhalla 90:llä, loivaan ylämäkeen kiihdyttäessä sai viiden kilometrin suoran päähän 120 km/h. Sitä laiskemmaksi on henkilöautoluokassa paha päästä.

Että siitä vaan vertaamaan.

Ps. itselläkin sellainen ollut ja se meni sentään sen n.165.
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
#2742
ng900 Turbo
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

like_a_glove kirjoitti:eli speksatkaa sitä... :D :D :D :twisted:
...
Kerta pyysit niin sulta puuttuu 350kg painavat blingbling vermeet ja perkeeleen moinen subbari takakontista...vai puuttuuko? :wink:
renner
"Viggen"
Viestit: 506
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja renner »

georges kirjoitti:Perjantaina koitin kaverin vanhalla 90:llä, loivaan ylämäkeen kiihdyttäessä sai viiden kilometrin suoran päähän 120 km/h.
Hauskaa :?
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

georges kirjoitti:Perjantaina koitin kaverin vanhalla 90:llä, loivaan ylämäkeen kiihdyttäessä sai viiden kilometrin suoran päähän 120 km/h. Sitä laiskemmaksi on henkilöautoluokassa paha päästä.

Että siitä vaan vertaamaan.

Ps. itselläkin sellainen ollut ja se meni sentään sen n.165.
Itse olen yrittänyt saada 1.8i Sport Sedanilla "kaksi markkaa" rikki kuten valmistaja ilmoittaa auton huippunopeudeksi. Alamäkeen sai GPS:n mukaan 198 km/h, sen jälkeen tuli ylämäki ja hyydytti auton :roll:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Vigge kirjoitti:Tässä yks E36 M3:n "jättöpätkä".

http://videos.streetfire.net/search/saa ... cf2ac0.htm
Ei taida bemari-mies luottaa, että vapari herää varmasti ahdettua paremmin. Ekan lähetyksen hoitaa bemari ja seuraavat Saabin-lähetykset bemari-varastaa selkeästi. Pistähän vähän ääntä kaiuttimiin :wink:

Jos autot etenee about samaan tahtiin ja toinen varastaa 2sec niin syntynyt 20-30kmh nopeusero säilyy koko vedon ja eroa syntyy sen 5-7metriä sekuntissa.
Tästä lähetysedun vaikutuksesta lopputulokseen ei ollut Viggelle mitään uutta, mutta noi "muka" Saabin lähetykset on saattanut jäädä tosta videosta kuulematta :D
Vastaa Viestiin