Robert Uhr the movie

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

saabisti900 wrote:Piti nyt vaan kirjoittaa, kun tuli tuo video katsottua uudelleen.
Niin kyllähän tuo Uhrin saba kiihtyy nopeemmin kuin 12s. Siinä pätkässä, jossa näytetään se varttimaili aika, niin Roberthan antaa sille sierralle vielä noin sekunnin etumatkan, ennen kuin se lähtee perään. Joten kai suo saba kiihtyy jopa tohon 11 sekuntiin.
Eiköhän se oo niin että tuo ajanmittaus aktivoituu fotocellillä, eli saa rauhassa kerää ahtoja viivalla ennen kuin lähtee.
Ainakin näin mun mielestä on nuo kisat toiminut tuolla aiemmin. Ei oo kuskin reaktiojasta kiinni tuo aika, vaan ajotaidoista ja tietenkin ite autosta.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Stressfläkt kirjoitti: Eiköhän se oo niin että tuo ajanmittaus aktivoituu fotocellillä, eli saa rauhassa kerää ahtoja viivalla ennen kuin lähtee.
Ainakin näin mun mielestä on nuo kisat toiminut tuolla aiemmin. Ei oo kuskin reaktiojasta kiinni tuo aika, vaan ajotaidoista ja tietenkin ite autosta.
Joo niin se kyl on et se aika lähtee käyntiin vast sit ku ite starttaa...Eli ei sillon ku valot/lähettäjää sanoo et HEP...Eli ihan individually molemmille...
Subzero
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 19:25

Viesti Kirjoittaja Subzero »

Hyvin näytti auto pakenevan.
Mahtaa kulua vuodessa muutama rengas-satsi...
Saab 9-3 2.0t -00
Saab 900 T8 -87
#1577
saabisti900
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

jaajaa, en tota tiennytkään :roll: . No hyvä, että oppisin jotain uuttakin.
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

uutta videoo pukkaa otsiko autosta
http://ftp.nordictuning.com/src/movies/ ... ing-04.wmv

Ei mikään kovin häävi (siis video) mutta jotain uutta kuitenkin.
#1730
500whp.net member
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Vigge kirjoitti:uutta videoo pukkaa otsiko autosta
http://ftp.nordictuning.com/src/movies/ ... ing-04.wmv

Ei mikään kovin häävi (siis video) mutta jotain uutta kuitenkin.
On toi kyl aika hurja vehje :D Kivalt ainaki kuulostaa tos pätkäs 8)
9-5tW
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 21:12
Paikkakunta: Timbuktu

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

Makee pirssi tosiaan... harmittaa vain että tää kuvaaja olis saanut kyllä lukaista edes videokuvauksen alkeita käsittelevän oppaan. Täysi tumpelo kameran käsittelyssä, kuvaus on niin huonoa että melkein peittää alleen itse asian. ...no joo ehkä nipotusta, mutta zoom nappi pitäis lailla kieltää jos sitä ei osaa käyttää. :evil:
#1901 / 9-3 2.8TS v6 Aero
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

#1730
500whp.net member
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Vigge kirjoitti:Lisää Uhr:ia ja PA:ta
http://ftp.nordictuning.com/src/movies/ ... orp-04.wmv
Ei kyllä tarvii salillä käydä ku tosta ratista pitää kiinni :D Tai yrittää pitää kiinni...
Ihan sairas peli ei voi muuta sanoo..Pikkasen pito-ongelmia näytti olevan lähdöissä :D
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

kyllä noi pito-ongelmat näyttää jo olevan sitä lajia että tollasista tehoista etuvetoisessa on hyötyä vasta Autobahneilla.
Ei ollu toi mutkamäen ajokaan juuri muuta kuin sutimista :D
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Rehellisesti sanoen, itellä ei tulisi mieleenkään tunkea noita tehoja etuvetoon.
STCF #3
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1501
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Ei nyt suoranaisesti liity asiaan. Mutta saabin insinöörit onvat joskus sanoneet, että ehdoton maksimi etuvetoisen auton hevosvoimissa on 220HV..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

hakuba2 kirjoitti:Ei nyt suoranaisesti liity asiaan. Mutta saabin insinöörit onvat joskus sanoneet, että ehdoton maksimi etuvetoisen auton hevosvoimissa on 220HV..
Se insinööri kuka ton on sanonut puhuu pa***a :lol:
Saabi on ratkaissut ongelman rajoittamalla tehoa alimmilla vaihteilla.
#1730
500whp.net member
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1501
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Vigge kirjoitti:
hakuba2 kirjoitti:Ei nyt suoranaisesti liity asiaan. Mutta saabin insinöörit onvat joskus sanoneet, että ehdoton maksimi etuvetoisen auton hevosvoimissa on 220HV..
Se insinööri kuka ton on sanonut puhuu pa***a :lol:
Saabi on ratkaissut ongelman rajoittamalla tehoa alimmilla vaihteilla.
OK! Mä en ota vastuuta inssien puheista. Tulivaan mieleen toi juttu, ku se oli TOP GEARin 9-5 Aero jaksossa..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

hakuba2 kirjoitti:
Vigge kirjoitti:
hakuba2 kirjoitti:Ei nyt suoranaisesti liity asiaan. Mutta saabin insinöörit onvat joskus sanoneet, että ehdoton maksimi etuvetoisen auton hevosvoimissa on 220HV..
Se insinööri kuka ton on sanonut puhuu pa***a :lol:
Saabi on ratkaissut ongelman rajoittamalla tehoa alimmilla vaihteilla.
Ko. ohjelman muutamaankin kertaan videolta tuijottaneena totean, että mielestäni se Brittiläinen autotoimittaja viittasi ajankauteen ennen trionicia. Ei hän sano mistä vuodesta on kyse, mutta ennen toteamistaan tuosta 220BHP "kattotehosta" hän palpattaa tonnarin historiasta...

Kyllä semmoinen 90-luvun alun 200hv tonnarikin tarjosi/tarjoaa ihan reilusti pito-ongelmia mutkaisemmalla pätkällä. Märällä asfaltilla sit riittää keskittymistehtäviä vähän suoremmillakin osuuksilla...
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
Vastaa Viestiin