ezk- ja ruisku poksien eroista.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

ezk- ja ruisku poksien eroista.

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

eli pihassa seisoo kolme -89vuoden 900i 16-valveja. tuli ihmeteltyä vaan kun kahdessa ezk poksin numero on 0227 00 129 ja yhdessä 0227 400 130.

sitten taas kahdessa ruisku poksin numero on 0280 000 573 ja yhdessä 0280 000 568.

miten tuo yksi eroaa muista? ja mitä käytännön eroa pokseilla on?

se satku missä eri numerot on kyllä alunperin ollut automaatti laatikolla mitä suuremmalla todennäköisyydellä mutta miksi eri ohjainlaitteet?
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
RJK
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 09:23
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja RJK »

Täällä http://homepage.mac.com/ljwest/test/LHparts.html on taulukkoja eri vaihtoehdoista.

Automaatissa -568 ja manuaalissa -573 ruiskuboxit.

Muuten mikä ero on moottorityypeillä B202i ja B202L?

RJK

99 -84
#1757
900T16
"Aero"
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 18:59
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja 900T16 »

i = tavallinen ruisku
L = turbo
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

kiitos vastauksesta selvitti asiaa jo paljon.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Vastaa Viestiin