Voisiko joku hieman avata alottelijalle pari asiaa
Kyseessä 9000 2,3T 170hp
Mihin se virityslastu/ohjelma tulee?
Siis fyysisesti (missä kohtaa konepellin alla)
Näkeekö sen päältäpäin?
katsastusmies tai maallikko
Mihin se magneettiventtiili tulee?
Onko Trionic 5 ja DI-kasetti sama asia?
Jos minulla on Steg1 viritys ja DI-kasetti poksahtaa, niin pitääkö palata virittäjä pajalle, vai käykö orkkis DI-kasetti?
Minkä merkkisiä vaihtoehtoja on saatavilla Maptun ja Nordic Uhr lisäksi
Olen kuullut jostain CTT:stä tai jotain sinne päin?? Onko sellaista?
Millaiset puristukset kyseisen auton sylintereissä pitäisi olla, jos ajettu n.100.000km?
Kiitos!
Viritys Steg1 ja DI-kasetti
Trionic 5 on mottorinohjausjärjestelmä ja DI-kasetti on sytkäkasetti, joka sijaitsee moottorin "päällä"
Maptun, speedparts, nordic, sqr jne... onhan noita
Kyllä se orkkis kasetti passaa.
Viriohjelma tulee moottorinohjaus boksiin, joka sijaitsee akvaariossa, eli siinä tuulilasin ja konepellin välissä olevan muoviritilän alla.
Eipä sitä päällepäin huomaa. tai ainakaan pitäis.
Maptun, speedparts, nordic, sqr jne... onhan noita
Kyllä se orkkis kasetti passaa.
Viriohjelma tulee moottorinohjaus boksiin, joka sijaitsee akvaariossa, eli siinä tuulilasin ja konepellin välissä olevan muoviritilän alla.
Eipä sitä päällepäin huomaa. tai ainakaan pitäis.
Puristukset tosi lähellä uuden auton vastaavia noilla kilometreillä , jos on vähänkään vaihdettua öljyjä.
HAKU -toiminnolla löydät paljon kirjoittelua viriseteistä
Itse asioin Pro-carservicen kanssa ,koska asiakaspalvelu on loistavaa. Täysin päinvastainen kokemus on eräästä Karjalassa sijaitsevasta yhdenmiehen yrityksestä.
HAKU -toiminnolla löydät paljon kirjoittelua viriseteistä
Itse asioin Pro-carservicen kanssa ,koska asiakaspalvelu on loistavaa. Täysin päinvastainen kokemus on eräästä Karjalassa sijaitsevasta yhdenmiehen yrityksestä.