pehmeä wagon
pehmeä wagon
niin,
2001 wagon 2.0 aj 80000 tkm - minusta jo
aivan liian pehmeät iskarit.... ja makaa melkein
maassa kun perhe ja tavarat on pakattu.
Mistä kovempi alusta? SAAB orig. vaiko muut tuotteet?
Kannattaako uudistaa vain takaosa, vaiko koko roska?
hinta-arvio ?
kiitos / r.
2001 wagon 2.0 aj 80000 tkm - minusta jo
aivan liian pehmeät iskarit.... ja makaa melkein
maassa kun perhe ja tavarat on pakattu.
Mistä kovempi alusta? SAAB orig. vaiko muut tuotteet?
Kannattaako uudistaa vain takaosa, vaiko koko roska?
hinta-arvio ?
kiitos / r.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 89
- Liittynyt: Pe Marras 26, 2004 02:40
- Paikkakunta: Salo / Muurla
- Viesti:
Saabin orkkikset ei ole järin kestäviä. Itsellä -01 jolla 90tkm mittarissa, ja vaihdettu takapään iskarit jo kertaalleen 70tkm kohdalla... Vaihdatin alle Bilstein Sportit n. 5tkm sitten, eikä ole kaduttanu yhtään. Jämäkämmät mutkissa ja voi pitää kuormaa kyydissä huoletta.
Hintaa oli joku 800e. Konin Sportit on säädettävät, niistä joutuu maksamaan 100-150€ enemmän.
Täytyy vielä varoittaa että mulle vaihdettiin taakse samalla puslat, alkuperäiset oli aivan riekaleina - ei niissäkään siis hirveätä kestävyyttä...
Hintaa oli joku 800e. Konin Sportit on säädettävät, niistä joutuu maksamaan 100-150€ enemmän.
Täytyy vielä varoittaa että mulle vaihdettiin taakse samalla puslat, alkuperäiset oli aivan riekaleina - ei niissäkään siis hirveätä kestävyyttä...
-Ville #2982
_______________________________
-98 9-3 2.0
_______________________________
-98 9-3 2.0
Saabin Sport-alusta eli Aeron vakioalusta. Pakettiin sisältyy jouset, iskarit ja vakaajat. Setti maksaa noin 600 euroa. Asennuksen hinta riippuu paikasta, mutta esim. PCS:llä varmasti kohtuullinen... Iskarit voi tietysti vaihtaa suoraan parempiin (kuten Bilstein tai Koni), mutta kyllä niillä orggispumpuillakin pari huoltoväliä saattaa päästä...
Eski
Eski
PCS:ltä kyselin jokin aika sitten tuon Aeron sport-alustaa. Hinnaltaan tuo osuu hyvin budjettiin, mutta mietityttää vaan että ei taida PCS:ltä löytyä pyöränkulmien suuntauslaitetta...? Pitäisi jostain keksiä liike Jyväskylästä mikä noita suuntauksia tekee alustaremontin jälkeen.Eski kirjoitti:Saabin Sport-alusta eli Aeron vakioalusta. Pakettiin sisältyy jouset, iskarit ja vakaajat. Setti maksaa noin 600 euroa. Asennuksen hinta riippuu paikasta, mutta esim. PCS:llä varmasti kohtuullinen... Iskarit voi tietysti vaihtaa suoraan parempiin (kuten Bilstein tai Koni), mutta kyllä niillä orggispumpuillakin pari huoltoväliä saattaa päästä...
Eski
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Kun varaat alustaremontin PCS:ltä, Riku varaa autollesi samalle päivälle suuntausajan toisesta pajasta, josta löytyy tarvittavat laitteet.tami kirjoitti: PCS:ltä kyselin jokin aika sitten tuon Aeron sport-alustaa. Hinnaltaan tuo osuu hyvin budjettiin, mutta mietityttää vaan että ei taida PCS:ltä löytyä pyöränkulmien suuntauslaitetta...? Pitäisi jostain keksiä liike Jyväskylästä mikä noita suuntauksia tekee alustaremontin jälkeen.
Eski
Ville_77 kirjoitti:Mulla laitettiin ne Bilstein Sportit PCS:llä, ja kyllä ne kävi 4-suuntauksen tekemässä sen jälkeen jossain paikallisessa liikkeessä. Kannattaa mainita asiasta kun/jos varaa aikaa niin ei sekään ole ongelma.
Kiitoksia neuvoista! Syksymmällä nokka kohti Jyväskylää ja Aeron alustaa alle.Eski kirjoitti:Kun varaat alustaremontin PCS:ltä, Riku varaa autollesi samalle päivälle suuntausajan toisesta pajasta, josta löytyy tarvittavat laitteet.
Eski

Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Mitkä tarvikeiskarit noin huonot oli? Itsellä on kokemusta Koni Sporteista GM900:ssa, Bilstein Sprinteistä 9-3:ssa ja nyt on 9-5:ssa Bilsteinin Sportit takana ja mitään ongelmia ei ole noiden iskareiden kanssa ollut...9-5T kirjoitti: Orkkiksilla olen päässyt monta kertaa yli 100000km mutta tarvikkeilla vain 2 x 2viikkoa/5000km
Eski
Viimeksi muokannut Eski, Su Syys 10, 2006 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.