Ite en tiijjä noista tuon taivaallista,enkä jaksa jokaisen valmistajan jokaisen vehkeen speksejä käydä selamaan...joskos taas vaihteeksi kaikkitietävät Saabistit osais valaista asiaa

Itse ostin muistaakseni ~4 vuotta sitten Harman/Kardonin DVD 25:n, soittaa levyn kuin levyn mukisematta, toiminnot nopeita ja fiksuja. Kaveri osti samaan aikaan halpissoittimen, sekin taitaa vielä toimia, mutta jää kuulemma melkeinpä joka toinen leffa väliin, koska soitin ei toista levyä.Saabistiuki kirjoitti:Nykypäivän elektroniikan hinnoissa en laittaisi DVD - soittimeen satasta enempää missään nimessä. Itse ostin viime syksynä 78€ soittimen joka siis tukee divx. muotoa ja srt. tekstitystä.
Hintaluokka alkaa olemaan sellainen että jos vuoden takuun jälkeen tulee laitteeseen sanomista se kannattaa linkasta kankaalle ja hakea uusi.
Ja tuokin soitin on toiminut hyvin ja on jopa siis runsailla liitännöillä. Ihan turhaa maksaa "merkkisoittimesta" satoja euroja kun sisuskalut hyvällä tuurilla ihan samat kuin halvemmissa.
Seka lailliset että vähemmän lailliset pyörii ja yleensä on vielä ruudullakin näkynytPuistokemisti kirjoitti:Jaa-a...näillä eväillä taidan lähteä kyselemään ton panasonicin perään... eikä tuo nyt niin järkyttävän hintaselta kuullosta...koha toimii ja pyörittää poltetut levyt...tietysti lailliset sellaiset
Ääni tälleMiika79 kirjoitti:Itse tilasin kesällä kitupiikki.net:in kautta Pioneer dv-585a soittimen. Toistaa nuo vaatimasi formaatit. Tuohon on saatavissa myös netistä jonkun hepun muokkaama firmware, millä saa kaikkia näppäriä toimintoja lisää. Hintaa oli ~150€. Ainoa moite edelliseen soittimeen (Sony) on hieman äänekkäämpi koneisto...
Tuolta lisää tietoa : http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/267388
Tuo dv-380 on suunnilleen sama malli, mutta ilman valokaapelilähtöä muistaakseni.
Ääni tälle!Saappi Kuski kirjoitti:Se piti vielä sanoa että mitään älä osta missä lukee Philips.
Defeat kirjoitti:Ääni tälle!Saappi Kuski kirjoitti:Se piti vielä sanoa että mitään älä osta missä lukee Philips.
Vastuslankaa osaavat tehdä, mutta sen monimutkaisemmat vempeleet on yleensä heikkoja rimpuloita, karvalakkeja tai muuten vain paskoja.