900 cabrio + sensonic, kaikenlaista joutavaa jorinaa

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

ng900aero kirjoitti: Peruspaineet pitäisi saada todella paljon korkeammalle tuosta vakiosta
koska eihän tuollainenT5 ng900/og9-3 väännä mihinkään alakierroksilla, eilenkin meinasin jäädä sporan alle kun mokoma vaan miettii että heräisikö vai eikö :lol:


Kommentteja?
Onko sulla jalassa joku vika kun se ei oikene kunnolla 8O :wink: . Ei luulisi kyllä kiskobussille häviävän.....
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Psychocowboy kirjoitti:
ng900aero kirjoitti: Peruspaineet pitäisi saada todella paljon korkeammalle tuosta vakiosta
koska eihän tuollainenT5 ng900/og9-3 väännä mihinkään alakierroksilla, eilenkin meinasin jäädä sporan alle kun mokoma vaan miettii että heräisikö vai eikö :lol:


Kommentteja?
Onko sulla jalassa joku vika kun se ei oikene kunnolla 8O :wink: . Ei luulisi kyllä kiskobussille häviävän.....
Teidät hyvin noiden aavikkovälitykset, siksi etupäässä etsinkin automaattia mutta eihän sellaista löytynyt.

Hyvää toimintaa Italian postilta, lähetin 17.7. italialaiset kilvet ja rekisteriotteen myyjäliikkeeseen, tänään soittivat ja ilmoittivat että ovat saapuneet perille :lol:
Olivat hukassa jossain lajittelukeskuksessa, selvitystyö kestikin sitten reilun kuukauden, lähtivät pikana ja vakuutettuna matkaan Helsingin pääpostista.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Kuinkas olette asentaneet parkkitutkia, voisikos päästää vaan suoraan poralla puskurin kuoren ja rungon läpi sen kummemmin mitään purkamatta?
Olisi tarkoitus hakea sellainen Bilteman 29e tutka. Puskurin kuoret ainakin tulevat joskus vaihtumaan 9-3:sta eli noita ei tarvitsisi mitenkään erityisemmin varoa.
Cabesta on vaan senverta huono näkyvyys taakse että tutka olisi ihan paikallaan.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Hjuva auto.
Viimeksi muokannut ng900aero, Ma Syys 18, 2006 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

ng900aero kirjoitti:
Edit: vai olisiko cabet kasattu jotenkin huolellisemmin ja koetettu valkata parempia osia (tai suoritettu tarkempi laadunvalvonta/koeajo), normaalitilanteessa olisi saanut korjailla jo yhtä jos toistakin?
Ei vaan ensimmäisen kerran olet onnistunut ostamaan auton ilman että sua on ku****tu :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Piti poistaa viesti ettei kukaa erehdy luulemaan myynti-ilmoitukseni markkinoinniksi.
Viimeksi muokannut ng900aero, Ma Syys 18, 2006 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

ng900aero kirjoitti: kuten aiemmat turbo-Saabini, ehkä täytyy koputaa puuta :lol:
Hetkonen!! Eikös se ollutkaan sun emännän auto :?: . Nyt kun se toimii niin siitä tuli sun auto :wink: :wink: Äläs nyt emännältä ajamisen iloa vie toimivalla autolla. Ajele vaan sillä mikäsenytolikaanpremium auto :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Psychocowboy kirjoitti:
ng900aero kirjoitti: kuten aiemmat turbo-Saabini, ehkä täytyy koputaa puuta :lol:
Hetkonen!! Eikös se ollutkaan sun emännän auto :?: . Nyt kun se toimii niin siitä tuli sun auto :wink: :wink: Äläs nyt emännältä ajamisen iloa vie toimivalla autolla. Ajele vaan sillä mikäsenytolikaanpremium auto :wink:
Emännän toki :lol:
Meillä ei ole kuin 1 premium-luokan auto ja se on AUSTIN MINI, sitä kuitenkin tarkoititkin :!: 8)
Jarrut pitäisi vaihtaa joskus mutta eikös ne kannata ajaa ensin niin loppuun että alkavat rohisemaan, levyt on jo aika sorvautuneet (alkuperäiset 110tkm ajetut), eikös nuo ole suunniteltu niin ettei sylinterinen männät pääse ulos vaikka palat olisi aivan loppu?
Paloissa näyttäisi olevan vielä jonkin verran pintaa niin ajattelin siirtää jarruremontin talveksi.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

9-5T kirjoitti:
ng900aero kirjoitti: Edit: vai olisiko cabet kasattu jotenkin huolellisemmin ja koetettu valkata parempia osia
Suomalaista laatutyötä.
Tyhmänä kysyn: kasattiinko -96 cabbet Suomessa? Mitään en ymmärrä., mä vaan ajan :D
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Pienenä sherlokkina pystyin selvittämään, mistä tuo saabin harvinainen viattomuus johtuu...
Myynti-ilmoituksen ilmaantuminen vähentää vikojen määrää ja kohentaa yleiskuntoa selvästi :)

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=45222

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

peinu kirjoitti:Pienenä sherlokkina pystyin selvittämään, mistä tuo saabin harvinainen viattomuus johtuu...
Myynti-ilmoituksen ilmaantuminen vähentää vikojen määrää ja kohentaa yleiskuntoa selvästi :)

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=45222
Myyntipäätös tuli myöhemmin kuin kirjoitin viestini (jonka poistan) lähinnä tuon Porsche vs. Saab -topicin vuoksi, vanha Porschekuume iski jälleen, talveksi pitäisi saada hankittua takamoottorinen ilmajäähdytteinen kulkupeli :D

Eipä tuossa kyllä mitään vikoja ole vaan on pelottavankin hyvässä iskussa, siksi hyvä myydä pois kuten Bemarikin nyt kun sekin on kunnossa.
Nuo molemmat ovat perheautoja ja kun itselläni ei ole perhettä niin en voi moisilla ajaakaan, urheilu on (ainakin sohvalta seuraten) lähempänä omaa kiinnostustani kuin perhe :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

osta halvalla joku pikkuvikainen tuonti-porsche ;) Perinteet velvoittaa!!!

Perinteisestihän sulla on ollut "pikkasen" huonoa tuuria noiden pelien kanssa, mutta heti kun ne alkaa kulkemaan, niin niistä on päästävä eroon. Meinaan - jos et vietä aikaa siellä autotallilla, niin saattaa mamma koittaa houkutella sua siihen perheenperustamishommaan :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Aihetta sivuten, on aika kummallista kun mikään paja ei ole värkännyt jonkinlaista kovakattoviritelmää avo-Saabiin, tuossahan olisi aivan hyvät katon kiinnitysmahdollisuudetkin hieman rakennellen, etupään saisi tietty kiinni kuten riepukatonkin ja takana olisi tilaa niiden taittuvien läppien alla vaikka minkamoisille kiinnikkeille.

Voisi pitää ihan vakavilla mielillä talviajossa ilman että tarvitsisi kuurata tämän tästä kattoa lumesta ja suolasta ;)

Melkein kaikkiin muihin avoautoihin noita tuntuisi löytyvän, onhan noita kuitenkin myyty kohtalaisesti, luulisi pikkupajan tuotannolle riittävän kysyntää.
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Miksi tekisi?? Noitahan saa hardtoppeina ihan tehdasvalmisteisina :wink: :wink: . Pidetään vaan siitä pressusta kiinni siellä Tuusulassa :mrgreen:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Psychocowboy kirjoitti:Miksi tekisi?? Noitahan saa hardtoppeina ihan tehdasvalmisteisina :wink: :wink: . Pidetään vaan siitä pressusta kiinni siellä Tuusulassa :mrgreen:
Hemmetti kun istuit kolkissasi tos meidän pihassa niin unohtui kysyä että hei mikä tää kova juttu tos sun pään päällä on ja eihän tuo lähe edes irti :lol:
Vastaa Viestiin