Kuinka viisas olet?
-
Psychocowboy
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
9/11, prkleen Mooses... =) Eikä toi matikkapääkään kovin hyvässä kunnossa ollut, kun ei osaa laskea =). Mutta eikös tossa ole yksi vastaus "väärin" ?
"Lääkäri antaa Sinulle 3 pilleriä kertoen, että otat yhden joka puoles tunti. Kuinka monta minuuttia pillerikuuri kestää?
60 - Aloitat ensimmäisellä pillerillä, toinen pilleri 30 minuuttia myöhemmin , sitten 30 minuutin kuluttua kolmas."
Eikös tuo kuuri kuitenkin kestä sen 90min? Vaikka otat niitä vain 60min. Lääkärikin aina antaa 10pv kuurin, 2 tablettia päivässä, 20 tablettia. Kyllä se kuuri periaatteessa kestää sen 90min, mutta otat niitä pillereitä vai 60min. Eipä tuolla niin väliä, mutta imo molemminpäin on hyvä...
"Lääkäri antaa Sinulle 3 pilleriä kertoen, että otat yhden joka puoles tunti. Kuinka monta minuuttia pillerikuuri kestää?
60 - Aloitat ensimmäisellä pillerillä, toinen pilleri 30 minuuttia myöhemmin , sitten 30 minuutin kuluttua kolmas."
Eikös tuo kuuri kuitenkin kestä sen 90min? Vaikka otat niitä vain 60min. Lääkärikin aina antaa 10pv kuurin, 2 tablettia päivässä, 20 tablettia. Kyllä se kuuri periaatteessa kestää sen 90min, mutta otat niitä pillereitä vai 60min. Eipä tuolla niin väliä, mutta imo molemminpäin on hyvä...
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82
-
Märkäkorva
- "Viggen"
- Viestit: 527
- Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 09:32
- Paikkakunta: Oulu
