Tarkoitus olisi saada pientä teholisää eli esim pcs tarjoama Stage 1 on tehomäärältään juuri passeli paketti minulle. Nyt kysyisinkin?
1. Kuinka helppoa on kyseisen automallin lastuts itse. ( Elektroniikasta on perus tuntemus ja ruuvimeisseliäkin osaan kääntää oikeaan suuntaan)
2. Mitä olen lukenut foorumilta tuntuu tuo 89' olevan juuri sellainen välimalli, mitä kukaan ei ole kauheasti kutitellut. Onko tähän jotain erityistä syytä?
4. Kuinka helppoa ja ""turvallista"", autoa olisi noiden steg 1 lukemien varjolla kutittaa ihan muuten vaan tyyliin diy steg
3. Kyseisessä autossa on ollut pieniä ahto vaikeuksia Suomalaisen bensan kanssa, Venälälisen bensan kanssa toimii mainiosti. Suomalaisella bensalla nostaa ahdot tuonne punaisen ja keltaisen rajalle, siitä melkien hetkessä tiputtaa ne viisarin verran alaspäin. Kun taas venäläisellä pitää niitä hiukan tuon rajan yläpuolella.Onko kellään järkevää selitystä ns. ongelmalle?
Melko outo, että kehtaava haukkua venäläistä bensaa. Ainakin tuo kärri ilmeisiesti nauttii siitä