Kuinkas on nakutustunnistuksen kanssa kun vuoden -93 tonnarissa ei ole trionickia?Vigge kirjoitti:Trionic säätää...
Firon
Itse en kovin hyvin tunne noita vanhempia laitteita, mutta ennen sytystulppien kautta tehtyä ionisaatiovirtamittausta, naku tunnistettiin erillisellä "mikrofoonilla". Analogi boxista löytyy k-potikka, jolla voi säätää nakutusherkkyyttä. Mittaus ilmeisesti mikin kautta?Firon kirjoitti:Kuinkas on nakutustunnistuksen kanssa kun vuoden -93 tonnarissa ei ole trionickia?Vigge kirjoitti:Trionic säätää...
Firon
Olettaen että autossa on DI, elikkäs se on 2.3T.Kuinkas on nakutustunnistuksen kanssa kun vuoden -93 tonnarissa ei ole trionickia?
Väännöillähän sitä autoa ajetaan. Mitä alempaa maksiväännöt löytyy, sitä vähemmän sitä pedaalia joutuu painamaan.potkuhousu kirjoitti:Mulla laski kulutus noin litralla/100km ja sitten se nousi koska innostus voiman käyttöön kasvoi. Olen päässyt omalla 9-3 seuraavaan kulutuslukemiin: 80km/h kulutus 5,8L/100km. Syitä on kaiketi kaksi, 98 polttoaine joka räjähtää tehookkaamin ja noussut vääntö, ei tarvii polkee autoo koko ajan suurilla kierroksilla.tevisu kirjoitti: Ajattelin vain, että kuluttaako auto "virityksen" jälkeen saman verran maantiellä kuin ennen vai meneekö kulutukset toiselle kymmenelle litralle...?
Mulla on Steg 1 autossa