Englanninkielisellä sivulla mainitaan, että tehot olisivat 280 hv, ja ruotsinkielisellä sivulla mainitaan, että tehot on 270 hv. Eikä mitään dynokäyriä näkyvissä??? Outoa!
Englanninkielisellä sivulla mainitaan, että tehot olisivat 280 hv, ja ruotsinkielisellä sivulla mainitaan, että tehot on 270 hv. Eikä mitään dynokäyriä näkyvissä??? Outoa!
Hurrisivu on tai ainakin oli out of date, näin nordic:in poijjaat kommentoivat STCS:n palstalle vastaavaa threadia. Kyse on siitä että softia on päivitetty, mutta hurrisivulle ko. tieto ei vielä ole mennyt.
Enkkusivuilla pitäis olla oikeat tiedot.
Englanninkielisellä sivulla mainitaan, että tehot olisivat 280 hv, ja ruotsinkielisellä sivulla mainitaan, että tehot on 270 hv. Eikä mitään dynokäyriä näkyvissä??? Outoa!
Hurrisivu on tai ainakin oli out of date, näin nordic:in poijjaat kommentoivat STCS:n palstalle vastaavaa threadia. Kyse on siitä että softia on päivitetty, mutta hurrisivulle ko. tieto ei vielä ole mennyt.
Enkkusivuilla pitäis olla oikeat tiedot.
Näyttäisivät päivittäneet myös tuon hurrisivun. Sen ulkoasu näyttää nimittäin aika identtiseltä enklannin kielisten sivujen kanssa.
Totta. Tosin taas monien viripajojen käyrät on hemmetin epäluotettavan oloisia. Nordicilla on kiitettävän monesta nyt videota, joka ainakin henk.koht nostaa luottamusta.
Minä kysyin stcs;n pojilta tuosta 280hv steg3;sta, olivat erittäin tyytyväisiä siihen, lupailivat piakkoin papereita penkistä, ei luulis kauan kestävän kun niillä oma rototesti on.
Kehuivat moottorin luonnetta, että muistuttais jotain korkeasti viritettyä vaparia, mitä enemmän kierroksia sitä paremmin tuntuu kullkevan.
Oliskohan vääntökäyrä enemmän kasvava että saadaan sellainen luonne.
Jäykempi actuaattori siihen sarjaan kuului ja tietysti tuo ferritan putki nostaa hintaa muihin verrattuna.
Mutta en ainakaan lähtis ng900 vakio coolerilla tuommosia tehoja metsästään.
Ja uudempi crossflow mallikin on jo tiukilla noilla tehoilla.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic Audi A4 tdi quattro / V70N TDI