se joka ei vielä ole nähnyt kirsikanpunaisen maagista kauneutta jonka vasta vahaus paljastaa, tarkastelee oulun myyntikohteen kuvia tarkemmin

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=919332
Tarkistahan, että vaijeri on kiinni ja kiristää. Minulla kävi taannoin katsastuksessa samoin, ettei pitoa lainkaan, mutta olikin vain vikana, että vaijeri oli satulan päästä irti. Tuuria oli sillä kertaa...Jusau kirjoitti:Arvelin kerran käsijarru piti 0% toiselta puolelta.
Tarkistahan, että vaijeri on kiinni ja kiristää. Minulla kävi taannoin katsastuksessa samoin, ettei pitoa lainkaan, mutta olikin vain vikana, että vaijeri oli satulan päästä irti. Tuuria oli sillä kertaa...
kyllä B-moottori on yhtä luotettava kuin H-kone jos vain kaikki toimii..Breadfan86 kirjoitti:Tässä mä oon samoilla linjoilla. On se tuo b-kone senverta epäluotettava, ainakin omasta mielestäni. Vaan kerran vielä korjataan, sen jälkeen h-konetta keulilleMertmi kirjoitti:Kyllä mie kaikista kärsimistäni murheista ja säätämisestä huolimatta suosittelen 99:n kaasaritekniikan ja etenkin B-koneen hyllyttämistä, etenkin jos siellä rupee jokapaikka brakaamaan. H-kone ruiskulla tuo 99:iin mukavuutta ja nykyaikaisuutta huimasti lisää.Eikäpä sekään 5-vaihteinen aski mikään huono homma ole.