tehtaalta erikois tilausta....?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
julle05
"Turbo"
Viesti:

tehtaalta erikois tilausta....?

Viesti Kirjoittaja julle05 »

hei!

mietimpäs tässä... kun olen vuodenvaihteen jälkeen tilaamassa uutta aeroa, että olisiko kenelläkään pienintäkään hajua saisiko tehtaalta erikois tilauksesta(maksaisi extraa) SSään limenkeltaista???

olis meinaan väri kun nappi silmään (ainakin mun) :lol:
MRe
"Aero"

Viesti Kirjoittaja MRe »

Varmasti saa. Ääritapauksessa joudut ostamaan koko tehtaan, mutta hinnastahan tässä ei ollutkaan kyse.

Viisastelematta toteasin, että tuskin järkevillä kustannuksilla saat, jollei väri ole 9-3:n ohjelmassa millään mallisarjalla. Halvemmaksi tulee ostaa perusvärillä (vaikka valkoinen, jos on perusväri) ja maalauttaa jossain liikkeessä.

BTW. Julle, sulla paikkakuntana näyttää olevan 6A. Mä käyn siellä 1-3 kertaa viikossa siinä keskustan läheisyydessä olevassa "pienessä" teollisuuslaitoksessa, mikä lieneekään. Enivei, eipä ole sielläpäin ainakaan muitan SC:tä näkynyt. Mun auto on "perussininen" TiDS SC, sen voi bongata Griffin Housen parkkikselta säännöllisin välein.
TuuSaR
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Sedan tulee eri tehtaalta kuin avo jossa Lime Yellow on saatavilla.
Risto
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Risto »

:wink:
Viimeksi muokannut Risto, Su Helmi 27, 2011 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab-lady
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Saab-lady »

Risto kirjoitti:Eräs kaverini osti Ford Tourneon erikoisvärisenä(Mondeon väri). Olivat kuljettaneet korin toiselle tehtaalle maalattavaksi ja taas takaisin kokoonpanoa varten. Ei muistaakseni maksanut aivan kamalasti.
Itävallan ropotit tuskin hallitsee katon maalausta.
9-5 Hirsch A 2007
julle05
"Turbo"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja julle05 »

taas tuli tuossa mieleen että saiskohan vanhaa jo poistunutta väriä.... icemoutainblue se olis ja tosi kiva... mutta voihan tuo olla liian hankalaa..
Vastaa Viestiin