Saab 900 turbo '84 projektia
Saab 900 turbo '84 projektia
Joo eli oon nyt vaihtamassa tohon pystykeula satkuun viistokeulaa.. eli millanen homma on? tarviiko lokasuojat vaihtaa? onko paljon muokkaamista vai onnistuuko kun vaihtaa vaan viistokeulan osat pystykeulaan? On pirusti nätimpi toi viistokeula ku pystykeula =)
Lokasuojia ei tarvitse muokata, viistokeulaisen hilppeet tosin tarvitsee.
Juttua aiheesta:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... tokeulaksi
Juttua aiheesta:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... tokeulaksi
Saab 900i 16v 2.1 4d
EX: Saab 900S 2.3i 5d -94 - KA: Peugeot 106
EX: Saab 900S 2.3i 5d -94 - KA: Peugeot 106
Kummasti sitä mieltymykset vaihtelee, itsellä oli 3 vuotta sitten pystäri (900 T8 3d '82) ja aloin heti etsimään viistokeulan paloja. Nyt on samanlainen kaara taas hallussa mutta eipä tulisi mieleenkään enää sitä tärvellä, on se pystykeula vaan niin klassisen jyhkeä
Mutta alkuperäiselle kysyjälle: Ei tarvitse tehdä peltitöitä ja halvimmalla tod.näk. pääsee jos hommaa kokonaisen viistokeulaisen auton ja käyttää osat siitä. Korimallin (sedan/cc) pitäisi käsittääkseni olla sama että takapuskuri sopii.
Mutta alkuperäiselle kysyjälle: Ei tarvitse tehdä peltitöitä ja halvimmalla tod.näk. pääsee jos hommaa kokonaisen viistokeulaisen auton ja käyttää osat siitä. Korimallin (sedan/cc) pitäisi käsittääkseni olla sama että takapuskuri sopii.
Joo viistokeulanen auto on jo hommattu. siitä vaan palikat tohon pystäriin. omaa silmää tosiaan miellyttää enemmän toi viistokeulanen Nyt olis yks ongelma.. yritin avata pystärin puskurin toista kiinnitysruuvia joka on kuusiokolo ruuvi/pultti. Kulmat meni pyöreeks ja nyt en saa sitä auki millään.
Keulan vaihdon jälkeen tarttis vaihtaa sähköikkunoitten moottorit.. on meinaan ihan jumissa. kuskin puolen ikkunan sain elvytettyä. pellin paikkaus hommiakin olis vähän..
Keulan vaihdon jälkeen tarttis vaihtaa sähköikkunoitten moottorit.. on meinaan ihan jumissa. kuskin puolen ikkunan sain elvytettyä. pellin paikkaus hommiakin olis vähän..