paaliin
Tattarisuolla Hyöty-Osa huolehti ystävällisesti siitä mitä vanhasta ysiysistäni jäi varkaiden ja termiittien jäljiltä jäljelle.
RIP - Rest In Pieces
RIP - Rest In Pieces
Viimeksi muokannut Hepis, Ke Syys 24, 2008 09:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NG 900S 3d 2.3i -98
lienee hyödyllistä mainita tuon kanavan edut ja haitat:taunu kirjoitti:Tuolta vois paikka löytyy.
http://www.virallinenvastaanotto.fi/fi/
edut:
tuolla hoidetaan myös rekisteristäpoisto (sehän on maksullinen toimenpide)
haitat:
tuonne viety auto pitää olla osiltaan täydellinen! hylsyt ei kelpaa.
selitys#1: pitäähän niidenkin jotain ansaita siitä hommasta (=myyvät purkamansa pisteosat, näin minulle suullisesti vastattiin hyvinkään ale-osa vastaanottopisteessä!!!)
selitys#2: vastaanottopisteellä on kuusankosken kanssa sopimus että auto paalataan TÄYDELLISENÄ (näin minulle vastattiin hyvinkään toisesta vastaanottopisteestä kiertokapulasta, kun kysyin saanko hakea siellä olevasta saabista jalkapallovanteiden mutterit itselleni (olisin jopa vanteetkin jättänyt niille) .

tuostahan joskus aikoinaan vitsailtiin että noille pitää palauttaa auto pestynä, imuroituna ja vahattuna (onneksi ei sentään katsastettuna!)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Surullista että suuntaus on menossa siihen, että autot tosiaan paalataan täydellisenä "laillisissa" hävittämöissä.
Tällä pyritään todella hävittämään vanhempi kalusto OSINEEN, ja sen huomaa jo purkamoiden tarjonnassa.
Uusia osia on aina vain harvemmassa liikkeessä, tietenkin tämä on luonnollista.
Mutta ikävää seurata tätä vanhempaan kalustoon kohdistettua Lopullista Ratkaisua...

Tällä pyritään todella hävittämään vanhempi kalusto OSINEEN, ja sen huomaa jo purkamoiden tarjonnassa.
Uusia osia on aina vain harvemmassa liikkeessä, tietenkin tämä on luonnollista.
Mutta ikävää seurata tätä vanhempaan kalustoon kohdistettua Lopullista Ratkaisua...
Kyllä mun käsittääkseni Kuusakoski ottaa vastaan vähemmän täydellisiä romuja. Itte olen ainekin kärrännyt sinne ison kasan metalliromua, tarkemmin 950kg:tä, tonnista olisivat jo maksaneet.
Eli siis otan itse ne osat talteen mitä tarvitsen ja kärrään loput suoraan Kuusaakoskelle. Pakkohan niiden on johonkin kelvata, muuten metsät täyttyy niistä.
Eli siis otan itse ne osat talteen mitä tarvitsen ja kärrään loput suoraan Kuusaakoskelle. Pakkohan niiden on johonkin kelvata, muuten metsät täyttyy niistä.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Keinänen noutaa ihan kotipihasta maksutta ja ottaa pelkän hylsynkin.apina kirjoitti:no mikäs noista on semmonen mihin voi viedä auton hieman purettuna varmakin tuo keinänen ja suuttuuko ne siitä jos auton vie ajamalla sinne mutta jos siinä pihassa sitten irrotaisi pari osaa moottorista tai jotain vastaava kun en omista traileria
käytännössä lähes mikä tahansa paikka. ainoastaan nuo harvat nimetyt pisteet johon saa viedä rekisterissä olevan auton ja he hoitavat reksiteristä poiston, niihin pätee se "pesu+vahaus" juttuapina kirjoitti:no mikäs noista on semmonen mihin voi viedä auton hieman purettuna varmakin tuo keinänen ja suuttuuko ne siitä jos auton vie ajamalla sinne mutta jos siinä pihassa sitten irrotaisi pari osaa moottorista tai jotain vastaava kun en omista traileria

tai no, kannattaahan se aina soittaa ja tarkistaa, minun "tietoni" perustuu 1-2 vuotta vanhaan kokemukseen.
kyl kai kuusakoskelle *suoraan* voi viedä vaikka vain yhden lokarin. mun tapaus oli sellainen että vastaanottopisteellä oli diili kuusakosken kanssa.
no, tää minunkin sepustus alkaa menemään niin essonbaariksi että itse ainakin soittaisin suoraan kohteisiin ja kysyisin.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Suosittelen kuusakoskea. Espoon puolella ainakin tarjosivat molemman vanhan kulkineeni kohdalla pullakahvit. Poistavat rekisteristä ilmaiseksi. Kerroin luovuttaessani, että otin autosta syylärin (huom. ajoin ilman syyläriä martsarista espooseen) ja muita helposti irtilähteviä osia. Paikan varastomies tarjoutui kääntämään auton ympäri trukilla, että saan renkaatkin talteen. Sanoinvat, että jos haluan purkaa lisää osia halutessa auto voi seistä parkkipaikalla vaikka katollaan ennalta sovittuun aikaan asti, jonka jälkeen nostavat trukilla paaliin.
Erinomainen paikka hävittää vanha saabi pois.
Erinomainen paikka hävittää vanha saabi pois.
Tämän(kin) päivän Hesarissa oli puolen sivun mainos auton paalaamisesta. Jopa 500e palkinto paalaamisesta. En sitten tiedä minkälainen rollisroissi pitää olla että siitä 500e saa uuden auton ostoon.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ohoh, ohoh, mikähän on noiden setelien markkinahinta autolilikkeiden portilla?9-5T kirjoitti:Käytetyn ostoon saa 200 setelin, taitaa tosin kelvata vain autoliikkeisiin.Minuteman kirjoitti:Eikös se ole joku arvoseteli minkä saa kyllä mistä tahansa romusta mutta sen voi käyttää VAIN uuden auton ostoon, näin olen jotekin ymmärtänyt