Katoppas ettei turbon ja alavesiletkun välinen putki rupeamassa vuotamaan, mulla pari kertaa ruplatti oudosti ajon jälkeen paisuntasäiliössä. Sitten tajusin tuon haperon putken, ei vielä ennättänyt edes nesteet tulemaan pihalle. Sormella kokeillessa alkoi vuotamaan pienestä reiästä ohuella suihkulla nesteitä . Ajattelin, jospa se tuolta olis jo vetänyt vähän ilmaa nestekiertoon.rille kirjoitti:oiskohan mun ässässä kanssa mahdollisesti syylari tai joku paikka tukossa.
lorinaa kuuluu kun antaa kierroksia. ilmaus ei tunnu koskaan riittävän. kunnon kaasutuksen jälkeen pukkaa nesteet takasin paisaariin ja tulvii yli.
vai pitaäk uus termari hommata?
paisuntasäiliö tulvii
-
- "Hölösuu"
900S(T5.5) M1991(KR)(EX)
Ilmaa siellä todennäköisesti on.rille kirjoitti:oiskohan mun ässässä kanssa mahdollisesti syylari tai joku paikka tukossa.
lorinaa kuuluu kun antaa kierroksia. ilmaus ei tunnu koskaan riittävän. kunnon kaasutuksen jälkeen pukkaa nesteet takasin paisaariin ja tulvii yli.
vai pitaäk uus termari hommata?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
no sitähän sielä.. mutta onko se sitte se kansipahvi mistä se sitä ilmaa sinne ottaa koska vaikka kuinka ilmais niin aina sen ilmauksen jälkeen kunlähtee ajamaan niin sama lorina jatkuu.. nestettä ei häviä... jos on seissyt vaikkä päivän niin käynniostyy todella kankeasti... kai se se pahvi on.. täytyy tilata huolto..