Turbo Sensonic kirjoitti:
Mä olen pääasiassa siirtynyt tuolta vinyylipuolelta CD -puolelle. Olen hommannut samat levyt CD:einä ja luopunut vinyyleistä. Sama juttu videokasettien kohdalla (VHS

DVD). Kaikkia videoita ei tietenkään ole virallisesti julkaistu DVD:nä, mutta jotkut tahot ovat vetäneet vanhoja videoita DVD:lle hyvälaatuisilta videokaseteilta.
Ihan makuasia, itse kanssa siirryin ostamaaan cd-levyjä sen jälkeen kun vanha Garrardin levari hajosi lopullisesti ja kun tuli downgreidattua toistovehkeet muutenkin.
Musahommat ei tietty pitäisi olla laitteista kiinni mutta kieltämättä vähemmän on tullut kuuneltua musaa huonommilla laitteilla.
Itse pidän erittäin paljon vanhoista kunnon älppäreistä ja niiden luomasta fiiliksestä; raps raps raps, skriik
Ja kansikuvat ovat ainakin niin isoja että näkeekin jotain
Mutta asiasta keppihevoseen, cd-soitin puuttuu (tai on siis yksi Kenwoodin midisarjan soitin mutta se ei tule käyttöön).
Itse en ole perehtynyt kunnolisten cd-soittimien anatomiaan, eli kuinka paljon pitäisi sijoittaa kelvolliseeen (uuteen) soittimeen, ja dvd-soitin tuskin tulee kysymykseen jo pelkästään hitautensa vuoksi?
Yhdellä tutulla olisi myynnissä omasta mielestään kelvollinen cd-soitin mutta se painaa 19kg ja maksaa 200e käytettynä, lienee jo liioittelua?