"Tyhmä" kysymys peruspaineen säätämisestä, -86 T8A

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Juu, onhan se vähän hankalaa tesmailla tuota autoa.. Pitäs saada se tuonne toisaalle työn alle, niin olis vähän paremmin lääniä testailla. :lol:

Ei ole vielä tuo suhinapaikka selkeytyny tosiaan. Eli siis tuohon hytin mittariin menevään letkuun painetta vai? :P
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7684
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Tonppa kirjoitti:Ei ole vielä tuo suhinapaikka selkeytyny tosiaan. Eli siis tuohon hytin mittariin menevään letkuun painetta vai? :P
Joo, mutta konehuoneen puolelle niin saa tarkastettu samalla ylipainekytkimen ja paineanturin mitkä haarottuu samasta letkusta.

Melkein vaatii kaverin pumppaamaan, varo ettet laita liikaa painetta.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Oukei, kiitos vinkistä. Tosin, pitää ensin paikallistaa nuo letkut.. :? :oops:
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

se on se ainoa letku joka selvästi lähtee kabiinin sisälle. toinen tapa on vetää se letku vaikka nipparilla kiinni ja käydä testaamassa vieläkö suhisee..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin