Mielestäni aika rivakasti kulki noihin 192 hevoslukemiin nähden.
9-5 Aero vs BMW 325 Coupe
Itsekin kerran lähdin rinnakkain valoista tuollaisen 325 Coupen kanssa.
Siinä oli ilmeisesti se vähän päälle 192 hv. Lähdössä mentiin samaan tahtia siihen asti ennen kuin tuli täyspaineet omasta koneesta irti. Sen jälkeen jäi selvästi ja kiihdytettiin aika samaan tahtia 160 asti. Hellitin kaasun jo siinä vaiheessa, kun nopeusalueena oli 80 km/h.
Mielestäni aika rivakasti kulki noihin 192 hevoslukemiin nähden.
Mielestäni aika rivakasti kulki noihin 192 hevoslukemiin nähden.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Asiaan puuttumatta noi Bemun suorat kutoset on kyllä väännöltään mahtavia. Näytti käyrät mitä hyvänsä. Faijan 330xi:ssä voi rullailla risteykseen kahtakymppiä nelosella ilman ongelmia. Toki ei ole sitä Turbon tuomaa potkua keskialueella, mutta käytännön vääntö hakkaa Saban turbot valitettavan hyvin.
STCF #3