Millaisia km-lukemia olette saaneet aikaiseksi ja millä remonteilla?.
Itselläni 342 tkm ja ei mitään isompaa vielä tehtynä...
9-3 TID ja kestävyys
-
- "Kaasari"
9-3 TID ja kestävyys
9-3tid
-
- "Kaasari"
-
- "Kaasari"
mulla on 230tkm mittarissa dieselillä ja alapallonivelen tai siis koko tukivarren vaihdoin oikeelle puolelle. lisäksi imusarjassa tukkoisuutta, lienee ominaisuus. siis kerää karstaa tms. ja ilm pakokaasunkierrätys järjestelmä sakkaa ja veto hieman aaltoilee. en ole edes viitsinyt ottaa auki ja putsata, eipä varmaan kovin ihmeellinen homma.
muuten on diesel-saabini on palvellut loistavasti. Kun vertaa tuttavapiirin vw-konsernin vehkeisiin ja volvoihin sekä varsinkin omistamiini bemareihin olen todella mielissäni saban kestävyydestä!! aion viä syöttää ko. kamppeella tonne 300tkm, kun hyvityshinta vaihdossa johonkin ei vastaa lähellekkään auton käyttöarvoa.
seuraavaksi hankin aikas varmaan 9-5 2,2tidin. Jännä homma, entisestä BMW-miehestä on tullut saabisti!!!???
muuten on diesel-saabini on palvellut loistavasti. Kun vertaa tuttavapiirin vw-konsernin vehkeisiin ja volvoihin sekä varsinkin omistamiini bemareihin olen todella mielissäni saban kestävyydestä!! aion viä syöttää ko. kamppeella tonne 300tkm, kun hyvityshinta vaihdossa johonkin ei vastaa lähellekkään auton käyttöarvoa.
seuraavaksi hankin aikas varmaan 9-5 2,2tidin. Jännä homma, entisestä BMW-miehestä on tullut saabisti!!!???