Paljoko kestää 900 2.0t 185hv!?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: Peruspaine?

Viesti Kirjoittaja Hallu »

pena78 kirjoitti:Ja pieniin ahtojen nostoihin bleederi hyvä vaihtoehto. :wink:
-------

Mikä on bleederi?

Eli eikö tuo mun ng900 -96 2.0t 185hv olekkaan ns. täyspaine turbo malli?:lol:
http://www.hevosvoima.com/site/tuotteet ... ng=0&tid=6
Googlella löytyy varmasti aiheesta lisää.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: Peruspaine?

Viesti Kirjoittaja peinu »

pena78 kirjoitti: Mikä on bleederi?

Eli eikö tuo mun ng900 -96 2.0t 185hv olekkaan ns. täyspaine turbo malli?:lol:
Täyspaine ei tarkoita sitä, että ahtoja ei voisi vielä nostaa :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3876
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Ja jos säätää perusahtoja aktun tangosta, niin vastasikohan yksi kierros noin 0,02 bar.

Itselläni on stage-1 ja näyttää nostavan jossain noin 3000 rpm :ssä muistaakseni sinne 1,45 baariin ja näyttää ahdoiksi 5000 rpm:n kohdalla noin 0,9 bar. Perusahdot itselläni on siellä 0,42 barin kohdalla OBD:n mukaan.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
pena78
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 13:02

Viesti Kirjoittaja pena78 »

Autolle tilattu lastutus aika 10.10.-06 voimaa.com pajalle onko kellään kokemuksia?!

http://www.voimaa.com/lista.php?merkki= ... to&kieli=1
Vaikka listassa ei ole mun auto mallia nii silti löytyy ohjelma..

Ja sain tigittyä hinnaksi 420€! :lol:

Vien penkkiin sitte lähi päivinä ja katotaan paljoko irtos mut viikon loppuna pitäs väsätä 3" downpipe ja muutenki 3"putkee sekä poistaa katti! :twisted:
900 2.0t -96 lastua on ja 3"putkeeki..
pena78
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 13:02

Viesti Kirjoittaja pena78 »

Mistäköhän johtuu semmoinen jurina"ääni" aika ajoin kun on ilmastointi päällä suht iso ääni??

Kuuluu sisälle ja ulos aika suuresti että kaveriki säikähti ku alkoi kuulua.. :lol:
900 2.0t -96 lastua on ja 3"putkeeki..
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

9-5 2.0T 110 kW / 150 Hp, 250 Nm >> 132 kW / 179 Hp, 310 Nm

Toi on jännä, että lupaavat 2.0t matalapaineturbosta vähemmän tehoa, kun saabi itse täyspaineturbosta (185hp..) 8O
Voipi olla ihan bugikin.
:idea:

Edit:
ääni saattaa tulla kompuran käyntiin lädöstä. Itsellä sellainen 1-3sec jurina compurasta (hihnasta?) kun lähtee käyntiin sillointällöin. (automaatti ilmastointi..)
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

säästöohjelma :lol: :lol: :lol:

kaikkee ne keksii 8)

millonkahan tulee mahollisimman vähällä polttoaineella- ohjelma missä tehot tiputetaan 8O
pena78
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 13:02

Viesti Kirjoittaja pena78 »

No nyt on sitte voimaa.com ohjelma kiinni ja tulihan sitä voimaa kivasti!! :twisted:

Penkitän kunhan saan downpipen valmiiksi ja kisa kissan kotia ku ei tullu ajoissa..!

Mut tuli joku homma ku vedättää nii paineet nousee kivasti tuonne 1,4bar mut sitte rupee huopaan 1-1,3 välillä?? Mikä mättää? :?:

Autossa on lisäksi 3"putkisto katista taakse päin.. :lol:
900 2.0t -96 lastua on ja 3"putkeeki..
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

pena78 kirjoitti:No nyt on sitte voimaa.com ohjelma kiinni ja tulihan sitä voimaa kivasti!! :twisted:

Penkitän kunhan saan downpipen valmiiksi ja kisa kissan kotia ku ei tullu ajoissa..!

Mut tuli joku homma ku vedättää nii paineet nousee kivasti tuonne 1,4bar mut sitte rupee huopaan 1-1,3 välillä?? Mikä mättää? :?:

Autossa on lisäksi 3"putkisto katista taakse päin.. :lol:
Oisko se jälleen se legendaarinen löysä acun jousi? Eli ei jaksa pitää paineita sisällä.
Saab 900 2.0t Cab -97
pena78
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 13:02

Viesti Kirjoittaja pena78 »

Mistä uusi acu ja onko väliä minkä merkin tunkee?
Kokemuksia ja paikkoja mistä sen saa? :?:
900 2.0t -96 lastua on ja 3"putkeeki..
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Vastaa Viestiin