Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446 Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Tomi9000T » Su Touko 21, 2006 14:22
Itselläni on ollut vaikeuksia saada mailin kautta yhteyttä kumpaakin yritykseen. En tiedä missä mättää mutta ei vastaa
Olen yrittänyt tiedustella tavallisen Coolereiden hinnoista ja ZF-laatikolle lisä-coolerin hintaa.
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2834 Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Coltti » Ma Touko 22, 2006 08:20
Täältä tonnarin vakio öljynjäähdytin edullisesti. Samalla vaivalla automaattilaatikon jäähdyttimeksi, kuin mikä tahansa muukin kenno...
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446 Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Tomi9000T » Pe Syys 29, 2006 17:41
Ei kyllä vastaa edellenkään ?
Olisin kiinostunut ostaa tuollaisen Coolerin keulalle Tonnarii , jos se hinta 6500 sek pitää paikkansa....?
Miten tuonne saa yhteyttä ?......
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
jpjk
"Viggen"
Viestit: 647 Liittynyt: To Elo 19, 2004 20:37
Paikkakunta: Tampere
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jpjk » Ti Loka 03, 2006 05:09
No jos ei oo neljään kuukauteen vastannut, niin suosittelen jättämään ko. putiikin väliin =) Ei kovin hyvältä bisnekseltä vaikuta.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446 Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Tomi9000T » La Loka 07, 2006 11:13
Mitkä on nuo vaihtoehdot 9000 Turboon ku etsii Bolt-On Cooleria
Speedparts , Maptun on aika hintavia....mikä olisi hyvä/edullinen.
Neuvoja....
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670 Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Jokke A » La Loka 07, 2006 13:48
Tonnarin keulalle menee sopivan kokoinen "kiina-ic" melkeinpä heittämällä. Hintaa näillä normaalisti reilu 200€.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446 Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Tomi9000T » Su Loka 08, 2006 17:38
mistäs tuollaisen KINA IC sitten keulalle saapi ?
Vuoden 88 Tonnarii olis tulossa
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224 Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero
Viesti
Kirjoittaja Hook » Su Loka 08, 2006 18:18
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
renner
"Viggen"
Viestit: 506 Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO
Viesti
Kirjoittaja renner » Ke Loka 11, 2006 15:20
Eikös nuo kiina-ic:t oo saanu aika paljon haukkuja, kokoa löytyy muttei "tehoa" ?
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja pade » Ke Loka 11, 2006 17:12
renner kirjoitti: Eikös nuo kiina-ic:t oo saanu aika paljon haukkuja, kokoa löytyy muttei "tehoa" ?
Kyllä nuo kuulemani mukaan toimivat ihan hyvin. Itse en ainakaan ole kuullut että ne olisivat saaneet haukkuja..
Toki niitäkin varmasti löytyy laidasta laitaan..
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758 Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse
Viesti
Kirjoittaja Vigge » To Loka 12, 2006 16:35
renner kirjoitti: Eikös nuo kiina-ic:t oo saanu aika paljon haukkuja, kokoa löytyy muttei "tehoa" ?
taidat olla viettänyt liikaa aikaa essolla.
Esmes tässä (New IC käyrä) puolentoista kilon ahdoilla alhaalta ylös. Taitaa laskennallinen hyötysuhde kivuta 90%:n pintaan. (noilla ahdoilla lämpötila IC:n edessä ~115C jos kompuran hyötysude olisi 100%, eli käytännössä vielä kuumempaa...)
http://viggen93.mine.nu/viggen/IC_vs1.gif
oli miten oli niin tulokset ratkaisee ja selitykset katkaisee.
#1730
500whp.net member
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249 Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi
Viesti
Kirjoittaja HARTSA » To Loka 12, 2006 21:53
mulla olis ylimääräinen cuuleri. uusi ja käyttämätön . ht-tunen yleismalli.
190e. (MYYTY)
ja cuulerin asennusohjeet kuvineen löytyi täältä saabilubilta
ja cuulerissa ei ole vikaa. vika on asentajassa
Viimeksi muokannut
HARTSA , Ke Touko 30, 2007 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446 Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Tomi9000T » La Loka 14, 2006 10:21
Koska vakio koko on se 500x370x50
Niin olisiko tuo HT:n 450X300x76 sitten se järkevin ?
Vai mikä sinne kolahtaa suht hyvin kohdalle....
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719 Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja Hane_81 » La Loka 14, 2006 15:31
600x300x76 menee kans mutta joutuu vähä ranetteleen putkia yms..ahasta on toki jo tuon kanssa mut menee kyllä paikalleen
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446 Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Tomi9000T » Su Helmi 18, 2007 20:56
Nyt sain vastauksen !!!!
Enköhän saa tilauksen sisään ja tavarat suomeenkin ennen kesää
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07