Moottorin kasaamista...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
900turbo
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: La Syys 09, 2006 09:29
Paikkakunta: HAUHO

Moottorin kasaamista...

Viesti Kirjoittaja 900turbo »

Paketti alkaa oleen nipussa mutta missäs on nollakohdat että saadaan sytytys ja muut kohdalleen kannessa on kyllä siinä rattaan luona mutta eikö siellä alempanakin jossain pitäis olla vai millä sen saa katottua että on kaikki kohdillaan :?
tuomas
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: To Touko 08, 2003 14:08
Paikkakunta: Espoo/Nummela

Viesti Kirjoittaja tuomas »

vauhtipyörästä 0-kohdan merkki vain lohkoon nähden oikeaan kohtaan?

Silloin ykköspytyn mäntä pitäisi olla yläkuolokohdassa ja nokka-akselin merkki täsmätä kanteen.


-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
900turbo
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: La Syys 09, 2006 09:29
Paikkakunta: HAUHO

Viesti Kirjoittaja 900turbo »

joo elikkä unohtu kertoo moottorihan on 8 venanen vissiin H-moottori? :) mutta oletetaan että äskeinen neuvo toimii ja mennään kattoon voisko pitää paikkansa kiitos :P
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

900turbo kirjoitti:joo elikkä unohtu kertoo moottorihan on 8 venanen vissiin H-moottori? :) mutta oletetaan että äskeinen neuvo toimii ja mennään kattoon voisko pitää paikkansa kiitos :P
kyllä H-koneessa on juuri noin..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
mart96
"Viggen"
Viestit: 528
Liittynyt: To Elo 05, 2004 11:39

Viesti Kirjoittaja mart96 »

kyllä uskaltaisin väittää, että melkein kaikissa koneissa on näin :D

elikkä ensimmäisessä silinterissä yläkuolokohta ja sitten vauhtipyörässä on jossain merkki 0. Ja silloin muutkin merkit kohdalleen.
Vastaa Viestiin