Ja ei taida valmista virityssarjaa saada näin vanhaan kakslitraseen mistään..? Kun ei tunnu mitään muutakaan saavan.. Mut tehonlisäys onkin kyllä eessä vasta, kun kone on käyty läpi..
Valaistusta tonttuun ja viritystä
-
saapasjalkakissa
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Valaistusta tonttuun ja viritystä
Olen kaavaillut tonttuun vähän lisävalaistusta.. tai sanotaan sitten vaikka thuuninkia.. Onko kellään kokemusta Autostudiossakin myytävästä 'ultraohuesta valokaapelista' (Eli tästä: http://www.autostudio.fi/product_info.p ... ts_id=2057 ) onko kuinka kirkasta ja viekö paljonkin virtaa, esim jos vetäis virrat suoraan kattovalolta, ettei palais ajossa, niin riittääkö virta ylipäänsä..? Ja miten tuommoinen kiinnitetään siististi?? 
Ja ei taida valmista virityssarjaa saada näin vanhaan kakslitraseen mistään..? Kun ei tunnu mitään muutakaan saavan.. Mut tehonlisäys onkin kyllä eessä vasta, kun kone on käyty läpi..
Ja ei taida valmista virityssarjaa saada näin vanhaan kakslitraseen mistään..? Kun ei tunnu mitään muutakaan saavan.. Mut tehonlisäys onkin kyllä eessä vasta, kun kone on käyty läpi..
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Kyllähän noihin "vanhoihin" turboihin on ainakin saanut niitä punaisia APC-boxeja, taitaa vain olla aika harvinaisia.
Ällös pahastu mutta tuon linkin kuva kyllä toi mieleen Thaimaalaisen bordellin

LISÄYS: Onko tuo -89 cc Turbo jo DI/APC vai virranjakajalla? Jos DI, niin kaikenlaisia lastuja löytyy kyllä, jos virranjakajalla niin nuo osaavammathan vaihtelevat niihin APC-bokseihin vastuksia. itse en ole tuota omaa vanhusta uskaltanut ruveta kiusaamaan lastuilla...
Ällös pahastu mutta tuon linkin kuva kyllä toi mieleen Thaimaalaisen bordellin
LISÄYS: Onko tuo -89 cc Turbo jo DI/APC vai virranjakajalla? Jos DI, niin kaikenlaisia lastuja löytyy kyllä, jos virranjakajalla niin nuo osaavammathan vaihtelevat niihin APC-bokseihin vastuksia. itse en ole tuota omaa vanhusta uskaltanut ruveta kiusaamaan lastuilla...
Viimeksi muokannut Minuteman, La Loka 07, 2006 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
saapasjalkakissa
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Ei ole DI:tä vaan jakajalla on tämä kaveri. No tuossa kuvassa nyt oli ehkä lievästi ilmaistuna liikaa.. Rajansa kaikella, mut pienissämäärin toi vois ollakin aika hienonnäköistä. Kiinnostais vaan, et paljonkohan virtaa tommonen vie kun ei tuolta kotisivuiltakaan oikeen tosta mitään lisätietoa löytynyt tai sit oon vaan niin käsi.. 
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Eikö tuolta löydy virityssatseja
http://www.speedparts.se/prod/uppgrad/s ... y_9000.htm
Nuo neonkaapelit ei kyllä kovin kirkkaita ole. En usko että ne kovin virtasyöppöjä on, koska ainakin virtajohto niissä on aika ohutta.
Nuo neonkaapelit ei kyllä kovin kirkkaita ole. En usko että ne kovin virtasyöppöjä on, koska ainakin virtajohto niissä on aika ohutta.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
Kannattaa pitää ainakin alustanumero mukana/saatavilla jos ja kun lastua alat liikkeistä kyselemään: -89cc T:n pitäisi olla DI:llä! Onko varma ettei kyseessä ole M88 joka on (jostain ihmeen syystä) esim. reksiteröity vasta -89 puolella. DI kun tuli cc:hen M89 eli elokuussa -88.saapasjalkakissa kirjoitti:Ei ole DI:tä vaan jakajalla on tämä kaveri. No tuossa kuvassa nyt oli ehkä lievästi ilmaistuna liikaa.. Rajansa kaikella, mut pienissämäärin toi vois ollakin aika hienonnäköistä. Kiinnostais vaan, et paljonkohan virtaa tommonen vie kun ei tuolta kotisivuiltakaan oikeen tosta mitään lisätietoa löytynyt tai sit oon vaan niin käsi..
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
-
saapasjalkakissa
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
niin no voihan sekin tietysti olla mahdollista, et olis 88 ja rekisteröity vasta 89, tai sitten kun tuo on jenkkimalli, niin niillä ei siellä jostain syystä oo ollut vielä tota DI:tä. Mene ja tiedä. Mut parempi näin, henkilökohtaisesti luotan tuohon jakajaan enemmän. Motonetin varaosatiskilläkin sai vääntää kättä, kun hain tulpanjohtoja ja virranjakajan kantta, ei meinannut myydä ja yritti väittää, ettei siinä semmosia oo. 
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Samoin laittaisin omaankin tonttuun jakajat sun muut, ei vielä omista uutta DI kasettii ja kai toi koht lakkaa toimimasta mulla.....Mene ja tiedä. Mut parempi näin, henkilökohtaisesti luotan tuohon jakajaan enemmän.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
http://www.saabnet.ru/vin.htm
Eipä tämä uusi juttu varmaan ole, mutta tuonne vaan runkonumero, voisi selvitä jotain. Ainakin molempien omien tonnareiden alkuperä on täsmännyt omaan käsitykseeni. Tuo jenkkimalli on asia, joka saattaa selittää monta ihmeellisyyttä.
Väliäkös sen silti, kunhan itse tietää asioiden laidan, osaa sitten Motonetin tiskillä puolustautua!
Eipä tämä uusi juttu varmaan ole, mutta tuonne vaan runkonumero, voisi selvitä jotain. Ainakin molempien omien tonnareiden alkuperä on täsmännyt omaan käsitykseeni. Tuo jenkkimalli on asia, joka saattaa selittää monta ihmeellisyyttä.
Väliäkös sen silti, kunhan itse tietää asioiden laidan, osaa sitten Motonetin tiskillä puolustautua!
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
-
saapasjalkakissa
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Juu, se tod. näk. vaikuttaa asiaan. Ja kyllä olen tarkistanut akesta että se tosiaan pitäis olla 89 ja se näkyy myös tunnistekilvistä ja tarroista. Kokeilinpa huvinvuoksi kumminkin tuota äskeistä linkkiä.. Siinä sanottiin SRS:none? Siis täh. Sehän nyt varmaan on kumminkin jossainmäärin yleismallinen tieto siitä mitä yleensä on. Onko tän ikäisissä ollut bägi lisävarusteena? Kun tässähän ei olisi pitänyt olla Saab antitheftiäkään vaikka oli ja se löytyy myös tehtaan liimaamasta turvavarustetarrasta..
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-