03' mallisesta Honda CBR 900 Firebladesta. 42mm läppien halkaisija.Suppari kirjoitti:Onko jostain pärrästä lähtösin?Taitaa tulla kivat imuäänet noilla
2 x Saab 900turbo Airflow
Cooleri tuli haettua matkahuollosta tänään. Kenno on MB Viton täysalumiininen ja sisärivoitettu. Mitat on 800x200x60mm, eli pitäs sopia mukavasti keulalle, vaikka saattaa olla että jää vielä suunnitelmien myllerryksessä pieneksi. Muutoin hiljaiselo projektin suhteen jatkui kesän yli, mutta jos sitä saisi peltihommat kunnolla aluilleen syksyn/talven aikana. Sen aika näyttää.
Kuvia vielä kennosta:
<1>, <2>
Kuvia vielä kennosta:
<1>, <2>
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Koska aika ei tunnu riittävän ruostehommiin, ajattelin että on parempi pistää Projekti/t kiertoon. Tilan täyttämiseksi on jo hierottu kauppoja "hieman" terveemmästä korista, mutta tästä lisää tuonnempana.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Ostin syyskokouksesta toisenkin sarjan AF-palikoita. Nyt olisi sekä 2- ja 4-ovisen sarjat valmiina odottamassa.
Kuvia:
2d sarja + muut palikat
4d sarja
Ensi viikolla pitäis saada uusi projekti koppa tallille purkuun.
Kuvia:
2d sarja + muut palikat
4d sarja
Ensi viikolla pitäis saada uusi projekti koppa tallille purkuun.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Onko tuon terveempi korisen rekisteri mahdollisesti IA*-*** ?hewidero kirjoitti:Koska aika ei tunnu riittävän ruostehommiin, ajattelin että on parempi pistää Projekti/t kiertoon. Tilan täyttämiseksi on jo hierottu kauppoja "hieman" terveemmästä korista, mutta tästä lisää tuonnempana.
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Kiva kuulla että kyseinen yksilö pysyy harrastajan käsissä
Auto siirtyi aikoinaan minulle isältäni ja ajelin sillä ajokortin saannin jälkeen nämä "teini ajat". Kori oli ihan timmisssä kunnossa....tulee varmaan taas ikävä kun rupee noita tonnarin ovia parsiin
ps. sen verran siitä autosta jäi fiilistä että oli pakko opiskeluiden loputtua hommata tuo 99
Auto siirtyi aikoinaan minulle isältäni ja ajelin sillä ajokortin saannin jälkeen nämä "teini ajat". Kori oli ihan timmisssä kunnossa....tulee varmaan taas ikävä kun rupee noita tonnarin ovia parsiin
ps. sen verran siitä autosta jäi fiilistä että oli pakko opiskeluiden loputtua hommata tuo 99
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
No niin maanantaina lähti hopeinen kori Vakarin hyvään huomaan. Valkoista ei ole vielä kiireistä johtuen saatu tallille mutta tarkoitus olisi ennen lumia kuitenkin.
<KUVIA>
Joku aika sitten innostuin kokeilemaan kuinka kokilli kiilloittuu ja kiilloittuuhan se. Kuvissa asteittain pesemätön, kerran pesty ja 2 x pesty laatikko. Ero on huomattava.
<KUVIA>
Tänään posti toi tullessaan kauan haetun kompressorisiiven KKK:hon. Eli jos sitä vaikka saisi K26 43mm:sen tilalle vaihdettua tuon hankitun TD05-16G:n 48mm:sen siiven. Tämän muutoksen jälkeen ahdin riittää aina 350hv:an asti.
<KUVA>
<KUVIA>
Joku aika sitten innostuin kokeilemaan kuinka kokilli kiilloittuu ja kiilloittuuhan se. Kuvissa asteittain pesemätön, kerran pesty ja 2 x pesty laatikko. Ero on huomattava.
<KUVIA>
Tänään posti toi tullessaan kauan haetun kompressorisiiven KKK:hon. Eli jos sitä vaikka saisi K26 43mm:sen tilalle vaihdettua tuon hankitun TD05-16G:n 48mm:sen siiven. Tämän muutoksen jälkeen ahdin riittää aina 350hv:an asti.
<KUVA>
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
- Paikkakunta: Kuopio
520cc/min suuttimet olisi jo hommattuna.Sukellusvene kirjoitti:Tuleeko miten isot suuttimet ison ahtimen kanssa?
MS tai jokin muu ohjelmoitava.Sukellusvene kirjoitti: Entä ruiskun ohjaus?
Toivottavasti.Sukellusvene kirjoitti: Varmaankin Satku liikkuu yli 300 hevosella kivasti .
7.2 männät olisi hyllyssä, toki APC:nkin käyttö on käynyt mielessä mikäli männät vielä vaihtuu.Sukellusvene kirjoitti: Tuleeko APC ahtopaineen säätöön?
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Onko tietoa miten toi siipi vertaa TD04-16T/G:hen? Onko 05:sen kanssa ihan eri meininki vai onko keskenään loogisesti vertailukelpoiset?hewidero kirjoitti:Tänään posti toi tullessaan kauan haetun kompressorisiiven KKK:hon. Eli jos sitä vaikka saisi K26 43mm:sen tilalle vaihdettua tuon hankitun TD05-16G:n 48mm:sen siiven. Tämän muutoksen jälkeen ahdin riittää aina 350hv:an asti.
<KUVA>
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
http://cherrypicker.tripod.com/id4.htmltema kirjoitti:Onko tietoa miten toi siipi vertaa TD04-16T/G:hen? Onko 05:sen kanssa ihan eri meininki vai onko keskenään loogisesti vertailukelpoiset?
Tuon mukaan TD05-16G:n ja TD04-16G:n kompurasiivet olisi samanlaiset. T:n ja G:n välinen ero on siipien geometriassa.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696