900
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
ässiä on tehty 90-93 eli tuo sinun on sitten turbo s ja ilmeisesti tuonti peli? ja on h moottori, tyypiltään tuo b202 ja L perään, 8v olisi b201 ja h motti siis sekin. b moottorin tunnistaa lohkon kyljeste ulos tulevasta v-jakajasta h:ssa kannen päässä.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
16 venttiilinen Saabin konehan tuossa 900S:n nokalla on. 145 heppaa, 2000 Newtonia ja ei pidä öljyjä sisällä. 900S vm 90 on surkea romu jota en soisi kenenkään harmiksi. Ja korjautus Saabin huollossa maksaa maltaita ja mansikoita. Ajan omani nyt loppuun huoltamatta ja sitten kun motti pamahtaa, vien paalattavaksi.
Jos auto on tosiaan vm. -88, niin se ei ole matalapaineturbo (syystä että malli tuli vasta vuodelle -90).
Moottorin tyyppi on b202, jos se on 16-venttiilinen (venakopassa lukee isolla 16 VALVE). Näitä koneita siis vain ruiskumallina
8-venttiilisen koneen tyyppi on b201 (venakoppa metallinvärinen). Näitä yhdellä tai kahdella kaasuttimella tai ruiskulla.
Moottorin tyyppi on b202, jos se on 16-venttiilinen (venakopassa lukee isolla 16 VALVE). Näitä koneita siis vain ruiskumallina
8-venttiilisen koneen tyyppi on b201 (venakoppa metallinvärinen). Näitä yhdellä tai kahdella kaasuttimella tai ruiskulla.
Viimeksi muokannut Jokke A, Ma Loka 09, 2006 17:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Jos on tosiaan -88 ja 900s niin voi olla jenkkimalli joka on siis 16v ruiskupeli. Eli moottorin tyyppi B202I ja myös h-moottori. Jos taasen 8v niin silloin B201I ja h-kone. Turbot muuten samoja mut L I:in tilalla.
Onneksi ei ole sekavaa....
Onneksi ei ole sekavaa....
9-3 -99 T5 E85
99 -70 Museokilvissä
900 CD -84, 900 GL -88
Chevrolet Transport -99
99 -70 Museokilvissä
900 CD -84, 900 GL -88
Chevrolet Transport -99
katso apparin lokarista pitäisi löytyä tarra jossa lukee M88 jos siis on -88 mallinen.
ja on satkussa kaikissa h-koneissa öljy pumppu samassa paikassa, voi olla vm eroja, ei taida oikeastaan muuten tietää kuin avaamalla mutta luulisi että koko paketin vaihtamalla onnistuu...
ja on satkussa kaikissa h-koneissa öljy pumppu samassa paikassa, voi olla vm eroja, ei taida oikeastaan muuten tietää kuin avaamalla mutta luulisi että koko paketin vaihtamalla onnistuu...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Mughs kirjoitti:16 venttiilinen Saabin konehan tuossa 900S:n nokalla on. 145 heppaa, 2000 Newtonia ja ei pidä öljyjä sisällä. 900S vm 90 on surkea romu jota en soisi kenenkään harmiksi. Ja korjautus Saabin huollossa maksaa maltaita ja mansikoita. Ajan omani nyt loppuun huoltamatta ja sitten kun motti pamahtaa, vien paalattavaksi.
ehkä kaikki ei vaan osaa... minkä auton korjauttaminen ei maksaisi? typerää mielestäni tuommoinen touhu!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu