Olisikohan jollakin ollut samanlaista oireilua SPA:n kanssa kun tossa aerossa on.
siis...
Kun syksyn kosteudet alkoivat niin SPA aloitti ilmoittamaan järjestelmässä olevan vikaa käynnistyksen jälkeen / tai virtojen päälle laittamisen jälkeen.
Kun auto on käynyt(tai ollut virta päällä) noin 3 min ja pistää pakin päälle niin kaikki toimii taas normaalisti.
Epäilen kosteutta jossain.. mutta ennekuin alan purkamaan systeemiä niin olisihan se helpompaa jos joku olisi jo asian selvittänyt.
Peruutustutkan ongelma
Peruutustutkan ongelma
Viimeksi muokannut valtteri, Pe Syys 29, 2006 09:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Nyt on kurkattu.... Ei löytynyt mitään erikoista antureiden liittimistä / antureista.Mimmi kirjoitti:Kurkkaahan anturien taakse, niiden liittimiin taitaa kertyä helpoimmin kosteutta.
Kyllähän tuolla puskurin sisällä kosteata oli ja reunimmaisissa rapaa.
Paineilmalla kuivattu ja kontaktiaineella putsattu.
Sama vika tuntuu olevan edelleen eli pitänee etsiä keskusyksikkö käsille ja puhdistaa sieltäkin liittimet.
Vian etsintä jatkuu........
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Viedään aihe loppuun...
Ei löytynyt vikaan selitystä ilman TECH:iä ja Tech:in näytöltä se tuli kuin apteekin hyllyltä = oikea sensori rikki (pysyvä vika) + jotain maadoitus ongelmaa ko.sensorissa (väliaikainen vika).
Siis kysymään hintaa = +120 euroa
No,,, piti soittaa tutulle purkaamolle ruotsiin ja sieltä löytyi ehjä purkuosa = 40 euroa postikuluineen , tilaus torstaina ja osa tuli tänään(ma)
vaihto kesti 2 min´(kun on tullut harjoiteltua..)
sen pituinen se.
Ei löytynyt vikaan selitystä ilman TECH:iä ja Tech:in näytöltä se tuli kuin apteekin hyllyltä = oikea sensori rikki (pysyvä vika) + jotain maadoitus ongelmaa ko.sensorissa (väliaikainen vika).
Siis kysymään hintaa = +120 euroa

No,,, piti soittaa tutulle purkaamolle ruotsiin ja sieltä löytyi ehjä purkuosa = 40 euroa postikuluineen , tilaus torstaina ja osa tuli tänään(ma)
vaihto kesti 2 min´(kun on tullut harjoiteltua..)
sen pituinen se.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"