V4 rod
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24620
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
V4 rod
tuli pyörähdettyä paikallisella jenkkitallilla ja sieltä saa liikaa vaikutteita ja ideoita. kahvia hörppiessä joku ehdotti että rakenna v4 rodi.
tämä ajatus sai lisää vettä myllyyn kun metsästä löytyi traktorin keulapala ja lasikuituinen hytti....
kysymyks: sopiiko ford"kirosana" sukuisista vehkeistä laatikko v4:seen? eli sais mahdollisesti takapotkun rakennettua?
miten neloskone käyttäytyy 4:llä erillisellä pakoputkella? vai laittaisko 2-1 versio.....
vinkkejä,kokemuksia.....
tämä ajatus sai lisää vettä myllyyn kun metsästä löytyi traktorin keulapala ja lasikuituinen hytti....
kysymyks: sopiiko ford"kirosana" sukuisista vehkeistä laatikko v4:seen? eli sais mahdollisesti takapotkun rakennettua?
miten neloskone käyttäytyy 4:llä erillisellä pakoputkella? vai laittaisko 2-1 versio.....
vinkkejä,kokemuksia.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: V4 rod
Toki, onhan se V4 fordin kone. Laatikkoja löytyy cologne V-moottorisista fordeista. Sierra, taunus, capri, grananda, scorpio, transit, ns. m-sarja, jne. Tältäkin foorumilta löyty löytyy paljon juttua aiheesta ja sen vierestä esim. cologne:lla etsimällä.nalleolut kirjoitti:kysymyks: sopiiko ford"kirosana" sukuisista vehkeistä laatikko v4:seen?
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
Jeees.. ittekin ostan pommikoneen projektiksi ens kesänä jo ehkäpä.. Lasikuitu ym hommista aika paljo kokemusta nii vois melkee alkaa laittaa joteki tohon suuntaan kun tuo ylin vasurilla.. on nimittäin heleevetin hiano
ja koneeseen mahollisimman paljo piristystä.. ja putket tosiaan erillisiks ja ulostulot sivuovien alta





-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Saiskohan ton vanhanmallin kakstahti kajakin keulan mis maski ja konepelti on samaa palikka modattua pitkänokan konepellin ja maskin tilalle? jos pidentäisi tota konepeltiä ja sovittaisi sen tohon -76 kajakkiin että sais samaa keulanilmettä kun kuvassa ylhäällä vasemmalla???
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Tässä on näemmä saatu lyhennettyä nokka niin, ettei tarvitse jatkaa peltejä:Saab.96 kirjoitti:Saiskohan ton vanhanmallin kakstahti kajakin keulan mis maski ja konepelti on samaa palikka modattua pitkänokan konepellin ja maskin tilalle?

http://www.geocities.com/MotorCity/Gara ... ickUp.html
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
tuo sama kaveri kirjottelee volvolandian foorumilla, ja rakentaa nyt kohtuu nättiä amazonia...tommij kirjoitti:Tulikos jo tutkailtua näitä:
Kaverin saitti: http://s42.photobucket.com/albums/e345/hammart/

99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80