Kaupassa olis ollut jotain noin 20% tehokkaampia polttimoita, mutta onko niistä todellista hyötyä? Kuulin kaverilta myös jostain "rallipolttimoista". Ne olis varmaan aika kirkkaita

Laita talveksi "laittomat" 100 / 80 W:set polttimot.Tremolo kirjoitti:Vanhaa '83 satkua vaivaa heikohko valoteho näin syksyn pimetessä. Onko saatavilla tehokkaampia polttimoita? Laillista tämä tuskin on mutta olisi mukavaa nähdä hieman pidemmälle kuin 20m.
Kaupassa olis ollut jotain noin 20% tehokkaampia polttimoita, mutta onko niistä todellista hyötyä? Kuulin kaverilta myös jostain "rallipolttimoista". Ne olis varmaan aika kirkkaitaKertokaas kokemuksianne.
Yhtäläiset kokemukset minullakin. Tehossa oli vaikeaa huomata eroa, mutta kestoikä oli puolisen vuotta eli huomattavasti lyhyempi, kuin normaaleilla polttimoilla.timoce kirjoitti:ostin muistaakseni joku vuosi sitten philipsit, semmoiset+30% lisää valotehoa. en huomannut tehon lisäystä tavallisiin verrattuna, mutta sen "varjopuolen" huomasin! eivät kestäneet kuin jonkun puol vuotta ja samalla reissulla puolen tunnin välein paloivat molemmat lyhyet.. oli mukava ajaa 6-tietä iltahämärässä, kun oli sen verran liikennettä ettei pitkillä kehdannut ajaa.
Itse ostin OG:hen aikoinaan Motonetistä tuon kaltaiset Philipsin GT:t (tai jotain vastaava...kärki ainakin oli siniseksi värjätty) Väriltään olivat ihan normaalit, mutta varsin kirkkaat ja tyytyväinen olin...maksoi jotain 17-19 E/parimake206 kirjoitti: Power2night ja Silvervision, tuning(?) polttimoita, polttimon kärki värjätty (järkeä?) en oo autossani kokeillu.
Jeps. Itselläni on ollut nyt kolmessa autossa noin 10v talvisin käytössä joko 55w/100w tai 90w/120W polttimot.Svc kirjoitti:Ennenkuin 80/100 W polttimoita kannattaa laittaa, pitää umpioiden olla kunnossa. Muuten himmentynyt heijastin imee lämpöä huomattavasti tehokkaammin ja palaa lopullisesti pilalle muutamassa kuukaudessa.