Adressi Keimolan moottoriradan puolesta
Eikö ole jo hieman myöhäistä?
Rata ei ole ollut käytössä 1970-luvun lopun jälkeen. Miksi se pitäisi edelleen säilyttää autioituneena ja ränsistyneenä paikallaan?

Rata ei ole ollut käytössä 1970-luvun lopun jälkeen. Miksi se pitäisi edelleen säilyttää autioituneena ja ränsistyneenä paikallaan?
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Paikkaanhan on jo piirretty asuintaloja
. Vaan jos stadin keskustaan sopii musiikkitalot niin sopii kehä 3:n ulkopuolelle moottoriradatkin. Kuten jo aikojen alussa....

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Meinaatko, että Jimmy Clarkin, Jochen Rindtin ja Graham Hillin haamut siellä ajelevat ?ari_viitanen kirjoitti:kyllähän sieltä pientä pörinää kuuluu
kun kuuntelee oikein tarkasti?![]()
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Legendaarinen moottorirata, jolla ovat aloitelleet eräät suomalaiset autourheilun nykyiset tähdetkin. Suljettiin meluhaittojen vuoksi kuulemma.. eipä niitä meluhaittoja kai sitten läheinen lentokenttä aiheuta..
Ja kyllä! Keimola takaisin kunnostaen vaikka museo/historic-radaksi! Keimolan kannattajia on varmasti sellainen määrä(mm.minä), että vaikka talkoilla se entisöidään jos tilaisuus tulee!
http://personal.inet.fi/urheilu/keimola/

Ja kyllä! Keimola takaisin kunnostaen vaikka museo/historic-radaksi! Keimolan kannattajia on varmasti sellainen määrä(mm.minä), että vaikka talkoilla se entisöidään jos tilaisuus tulee!
http://personal.inet.fi/urheilu/keimola/
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Ei sitä pitäisikään tuossa kunnossa säilyttää, vaan kunnostaa!Jokke A kirjoitti:Samaa mieltä. Jäi allekirjoittamatta.Ässä kirjoitti:Eikö ole jo hieman myöhäistä?![]()
Rata ei ole ollut käytössä 1970-luvun lopun jälkeen. Miksi se pitäisi edelleen säilyttää autioituneena ja ränsistyneenä paikallaan?
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Mitä jos niillä rahoilla rakennettaisiin ihan upouusi maailmanluokan rata jonnekin korpeen, missä se ei häiritsisi ketään. Kyllä Suomessa vielä lääniä riittää, eikä tuolla Keimolalla nyt NIIN suurta menneisyyttä ole takanaan...Myrkky kirjoitti: Ei sitä pitäisikään tuossa kunnossa säilyttää, vaan kunnostaa!

Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Niin.. vaihtoehto sekin, mut ihmisethän ajattelee tunteella hyvinkin pitkälti..Jokke A kirjoitti: Mitä jos niillä rahoilla rakennettaisiin ihan upouusi maailmanluokan rata jonnekin korpeen, missä se ei häiritsisi ketään. Kyllä Suomessa vielä lääniä riittää, eikä tuolla Keimolalla nyt NIIN suurta menneisyyttä ole takanaan...


90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Sellaista korpea ei vain taida mistään löytyä etteikö se maailmanluokan rata ketään pikku viher-eko-aktivisti-terroristia häiritsisi
Kaiken huippu on se että kuten tuossa Myrkyn linkissä ilmeni, niin keimolan rengasvaraston palo oli ilmeisen tahallaan sytytetty, luultavasti asialla taas jotkut autoilunvastustajat jotka siinä sitten tulivat samalla päästäneeksi kymmeniä tonneja myrkyllisiä kaasuja ilmaan.
Näppärän johdonmukaista toimintaa
Minua ainakin ihmetyttää yleensäkin ns. "pehmeiden arvojen" kuten kulttuurin ja taiteen, ja moottoriurheilun vastakkainasettelu, sillä moottoriurheiluhan on erittäin suuri osa suomalaista kulttuuria, ja se että poikamme maailmalla voittavat on taidetta!
Siksi näitä kulttuurin kehtoja tulee säilyttää jälkipolville, eikä lyhytnäköisesti tuhota kaikkea, ne rivi- ja omakotitalot sopivat varmasti mihin tahansa muuallekin kuin huoltoasemien viereen ja entisen moottoriradan päälle, jo valmiiksi "saastuneelle" maalle.
Mitähän jos joku vihjaisi SOILI-maaperän puhdistusohjelman vastaaville mahdollisesta rata-alueen saastuneisuudesta, silloin voisi ainakin asuntoalueeksi puhdistaminen tulla jo liian kalliiksi, tiedän tuhansia kuutiometrejä maata vaihdetun jo pelkän pienen tuoksun vuoksi

Kaiken huippu on se että kuten tuossa Myrkyn linkissä ilmeni, niin keimolan rengasvaraston palo oli ilmeisen tahallaan sytytetty, luultavasti asialla taas jotkut autoilunvastustajat jotka siinä sitten tulivat samalla päästäneeksi kymmeniä tonneja myrkyllisiä kaasuja ilmaan.
Näppärän johdonmukaista toimintaa

Minua ainakin ihmetyttää yleensäkin ns. "pehmeiden arvojen" kuten kulttuurin ja taiteen, ja moottoriurheilun vastakkainasettelu, sillä moottoriurheiluhan on erittäin suuri osa suomalaista kulttuuria, ja se että poikamme maailmalla voittavat on taidetta!
Siksi näitä kulttuurin kehtoja tulee säilyttää jälkipolville, eikä lyhytnäköisesti tuhota kaikkea, ne rivi- ja omakotitalot sopivat varmasti mihin tahansa muuallekin kuin huoltoasemien viereen ja entisen moottoriradan päälle, jo valmiiksi "saastuneelle" maalle.
Mitähän jos joku vihjaisi SOILI-maaperän puhdistusohjelman vastaaville mahdollisesta rata-alueen saastuneisuudesta, silloin voisi ainakin asuntoalueeksi puhdistaminen tulla jo liian kalliiksi, tiedän tuhansia kuutiometrejä maata vaihdetun jo pelkän pienen tuoksun vuoksi

Luulenpa, että alueella asuvat ihmiset ajattelevat tunteella enemmän kotirauhastaan, kuin naapurin perinteikkäästä moottoriradasta. Uudella rata-arkkitehtuurilla voitaisiin luoda uusia perinteitä, joista foorumi-nörttien seuraava sukupolvi voisi kiistellä 30 vuoden päästä.Myrkky kirjoitti: Niin.. vaihtoehto sekin, mut ihmisethän ajattelee tunteella hyvinkin pitkälti..![]()

Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti