Älytöntä päänvaivaa.. Saabin poikaset.
Ja mun satkulla taitaa olla jotain peliä naapurin kymmenen vuotta nuoremman tuning-tdi-golfin kanssaAnttiR kirjoitti:P.S . Naapurin pilttuussa seisoo Sitikka . Miten voisin estää ristisiitoksen , sillä epäilen ( pahapainajainen ) ,että tonnarillani on jotain vispiläkauppaa naapurin auton kanssa.
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Homohan se on saatana!! Se on rumaa kun mies on kaunis!!!kristian kirjoitti:Ja mun satkulla taitaa olla jotain peliä naapurin kymmenen vuotta nuoremman tuning-tdi-golfin kanssaAnttiR kirjoitti:P.S . Naapurin pilttuussa seisoo Sitikka . Miten voisin estää ristisiitoksen , sillä epäilen ( pahapainajainen ) ,että tonnarillani on jotain vispiläkauppaa naapurin auton kanssa.
Ne on nuo nykyajan nuoret. Niistä ei koskaan tiiä onko se lintu vai kala
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
myrkky-setä on päässy taas vauhtiinMyrkky kirjoitti:Niin.. tai vielä kivempi olis tuollainen asian alunperäinen pohdiskelija keittiössä.. mut saakos sitä "metsästää"..?Psychocowboy kirjoitti:Miteskäs on: saako noita saabivasoja metsästää syksyllä vai onko rauhoitus aika? Olis komea moisen vasan "nahka" olohuoneen seinällä
mut mikä lie tulee sit jos og-satku ja 9-3 ruppee lisääntymää.. pitänee viiä tuo miu auto vähä etemmäs isännän pirssistä ettei satu vahinkoja.
Ei tuo onneks vielä kovin tiineen näkönen oo.
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Joo, kieltämättä aika perverssiä toimintaa. Niin on yritetty pitää erossa saksalaisista ettei kasvaisi kieroon mutta näin siinä vaan kävipeinu kirjoitti:Homohan se on saatana!! Se on rumaa kun mies on kaunis!!!kristian kirjoitti:
Ja mun satkulla taitaa olla jotain peliä naapurin kymmenen vuotta nuoremman tuning-tdi-golfin kanssa
Ne on nuo nykyajan nuoret. Niistä ei koskaan tiiä onko se lintu vai kala
NG-satku?saab87 kirjoitti: mut mikä lie tulee sit jos og-satku ja 9-3 ruppee lisääntymää.. .
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)