Saabilla 5 -vuotissuunnitelma
Uudehkossa teknikens världissä on useampia kuvia uudesta 9-5:sta, punainen väriltään. Keulu on vähän erinäköinen kuin tuossa AMuSin kuvassa, mutta muuten aika samanlainen. Juttua en ehtinyt lukemaan, joten en tiedä oliko infoa julkistusajankohdasta yms.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Täysin samaa mieltä! Lisäisin tohon vielä Saabin suorituskyvyn, audilta alustan sporttisen jäykkyyden ja pohjoismaalaisen ylellisyyden.nipa kirjoitti: Joo, kyllä ne viimeiset "saabismit" saisivat säilyä että auto erottuisi positiivisesti muista menopeleistä. Toivelista säilytettävistä fiitsöreistä voisi olla vaikkapa:
- hyvä tunnokas ajettavuus, herkkä ratti
- ajajakeskeinen etupaneeli, ei tasainen kuten esim audilla
- kunnon pesuvehkeet pohjoisen oloihin, mukaanlukien kolme tuulilasisuutinta
- 140 kmh jako nopeusmittarissa
- nightpanel!
- farkkujen säilytysratkaisut lastauskiskoineen jne
- avaimen sijainti (tosin etälukuavaimet siirtävät tämän historiaan?)
- 9-5:n kaksoishäikäisysuojat, joista toisen saa eteen ja toisen sivulle
- sähköikkunanapit keskikonsolissa
GM:ltä toivomuksena lisäksi:
- neliveto
Vakiona kaikissa nykyautoissa:
- viiden tähden turvallisuus
Mitäs vielä?
Alle kaksilitraiset tulisi rekisteröidä mopoiksi
Itse myös 'allekirjoitan' toivelistan. Itse toivoisin etenkin nelivetoa etuvetoisuuden lisäksi.Bart1260 kirjoitti:Täysin samaa mieltä! Lisäisin tohon vielä Saabin suorituskyvyn, audilta alustan sporttisen jäykkyyden ja pohjoismaalaisen ylellisyyden.nipa kirjoitti: Joo, kyllä ne viimeiset "saabismit" saisivat säilyä että auto erottuisi positiivisesti muista menopeleistä. Toivelista säilytettävistä fiitsöreistä voisi olla vaikkapa:
- hyvä tunnokas ajettavuus, herkkä ratti
- ajajakeskeinen etupaneeli, ei tasainen kuten esim audilla
- kunnon pesuvehkeet pohjoisen oloihin, mukaanlukien kolme tuulilasisuutinta
- 140 kmh jako nopeusmittarissa
- nightpanel!
- farkkujen säilytysratkaisut lastauskiskoineen jne
- avaimen sijainti (tosin etälukuavaimet siirtävät tämän historiaan?)
- 9-5:n kaksoishäikäisysuojat, joista toisen saa eteen ja toisen sivulle
- sähköikkunanapit keskikonsolissa
GM:ltä toivomuksena lisäksi:
- neliveto
Vakiona kaikissa nykyautoissa:
- viiden tähden turvallisuus
Mitäs vielä?
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Asiaa liipaten seuraavasta EP2 pohjaisesta Vauxhallista:
Forster remained elusive as to what shape the 'radical departure' would take – but rumours of a similar swooping rear roofline to the ‘four-door coupe’ Mercedes CLS were not rebuffed.
The Vectra replacement will feature the new 178bhp 1.6 turbo petrol – just announced for the face-lifted Astra on sale next February – plus the 138bhp 1.8 VVT petrol, a new 200bhp V6 diesel and potentially a 168bhp 1.9-litre diesel.
A strong hint of what the new car will look like will be unveiled at the Geneva motorshow in early March 2007 with the final production vehicle shown in Geneva 2008 followed by a mid-2008 on sale date.
Forster remained elusive as to what shape the 'radical departure' would take – but rumours of a similar swooping rear roofline to the ‘four-door coupe’ Mercedes CLS were not rebuffed.
The Vectra replacement will feature the new 178bhp 1.6 turbo petrol – just announced for the face-lifted Astra on sale next February – plus the 138bhp 1.8 VVT petrol, a new 200bhp V6 diesel and potentially a 168bhp 1.9-litre diesel.
A strong hint of what the new car will look like will be unveiled at the Geneva motorshow in early March 2007 with the final production vehicle shown in Geneva 2008 followed by a mid-2008 on sale date.