Completoksessa kävin toisen projektin palikoita hakemassa, Onhan toi sillai erilailla kiva. Kun mäkin olen ennen tehny noita tuninkeja niin vaihtelu virkistaa
Elikkäs tollasta meinasin kysellä että paljonko paukku yleensä myöhästää sytytysta ja olisko mahdollista rakentaa tosta toisesta sytkästä (Hall) paukku ?
TAI
Ja rajotinhan toimii myös syöttöä rajoittamalla, eli liekkiä ei tule putkesta. Mutta jos laittais napin mistä saa sytkän pimeäksi kokonaan niin jatkaisi syöttöä ja kun sytkä takasin peliin niin luulis että tulis liekkiä, olis hieno paukutella liikennevaloissa teineiltä löysät housuihin
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
moonlight-tuning kirjoitti:Elikkäs tollasta meinasin kysellä että paljonko paukku yleensä myöhästää sytytysta ja olisko mahdollista rakentaa tosta toisesta sytkästä (Hall) paukku ?
TAI
Ja rajotinhan toimii myös syöttöä rajoittamalla, eli liekkiä ei tule putkesta. Mutta jos laittais napin mistä saa sytkän pimeäksi kokonaan niin jatkaisi syöttöä ja kun sytkä takasin peliin niin luulis että tulis liekkiä, olis hieno paukutella liikennevaloissa teineiltä löysät housuihin
Alunperin rajotetaan vain bensansyöttöä kun kierrokset nousee tarpeeksi. Sytkässä ei ole rajotinta. Ja toisaalta jos ruisku ei saa sytytyspulssia eli kierroslukutietoa niin sekin lakkaa soimasta. Pääteaste-puola väliin jonkun katkasun vois tietenki väsätä..
Annat vaan liikennevaloissa autolle vähän kierroksia ja käytät vaan virta-avaimella nopeesti virrat pois ja takas päälle.. pitäs paukkua.. ainaki toimii japsi autoissa jossa on ruisku.. ja ainaki yhessä piikissä! En sit tiedä onko tuo kovin terveellistä autolle.. Ainakaan katti ei siitä tykkää.
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Siis mullahan on toi vakio sytkä ja sen rinnalla toi hall sytkä, niin meinasin että katkasen puolan miinuksen napilla, ruisku ei tiedä sitä mistään.. saa komeen liekin ??
Tai sitte että oisin laittanu tosta hall sytkästä oikeen paukun, eli kääntäny jakajan myöhälle, vakiohan ottaa sytkähetken kampiakselilta
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
moonlight-tuning kirjoitti:Siis mullahan on toi vakio sytkä ja sen rinnalla toi hall sytkä, niin meinasin että katkasen puolan miinuksen napilla, ruisku ei tiedä sitä mistään.. saa komeen liekin ??
Tai sitte että oisin laittanu tosta hall sytkästä oikeen paukun, eli kääntäny jakajan myöhälle, vakiohan ottaa sytkähetken kampiakselilta
Ei taida jakajaa saada käännettyä tarpeeksi persiilleen...Kipunaa pitäs kai heittää soppaan samaan aikaan kun pakovena aukeaa..Kunhan mutuilen..Lisäbensa tekis höpöä tuolle.
moonlight-tuning kirjoitti:Siis mullahan on toi vakio sytkä ja sen rinnalla toi hall sytkä, niin meinasin että katkasen puolan miinuksen napilla, ruisku ei tiedä sitä mistään.. saa komeen liekin ??
Tai sitte että oisin laittanu tosta hall sytkästä oikeen paukun, eli kääntäny jakajan myöhälle, vakiohan ottaa sytkähetken kampiakselilta
Ei taida jakajaa saada käännettyä tarpeeksi persiilleen...Kipunaa pitäs kai heittää soppaan samaan aikaan kun pakovena aukeaa..Kunhan mutuilen..Lisäbensa tekis höpöä tuolle.
Joo, toho tulokseen mäkin tulin, että ei saa sytkää tarpeeks myöhäselle.. Joo samaan aikaan pitäis saada kipuna kun vena on auki => vena alkaa leijua..
Suutin pakosarjaan ja bensaa sinne..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
JL kirjoitti:Annat vaan liikennevaloissa autolle vähän kierroksia ja käytät vaan virta-avaimella nopeesti virrat pois ja takas päälle.. pitäs paukkua.. ainaki toimii japsi autoissa jossa on ruisku.. ja ainaki yhessä piikissä! En sit tiedä onko tuo kovin terveellistä autolle.. Ainakaan katti ei siitä tykkää.
Toimi 900c:ssä, toki sitten venttiilit tais mennä paskaksi. Mutta perkele mikä pamaus
Aksu900 kirjoitti:Jakajaahan voi pyörittää 360astetta?
Mutta ei saa kiinni kuin määrätyissä paikoissa?
Saa joka paikassa.
Onko 16v erillainen jakaja ku 8v?Tai on kait sitte.Samantyyppinen kiinnitys ku v4?
Noh asiaan,eikö olis aika jo siirtyä täysin säädettävään moottorin ohjaukseen,pystyis ohjaamaan paukkua,ahtopainetta,luistonestoa,oikeastaan taivas rajana
Suppari kirjoitti:
Onko 16v erillainen jakaja ku 8v?Tai on kait sitte.Samantyyppinen kiinnitys ku v4?
Noh asiaan,eikö olis aika jo siirtyä täysin säädettävään moottorin ohjaukseen,pystyis ohjaamaan paukkua,ahtopainetta,luistonestoa,oikeastaan taivas rajana
Joo juuri samantyyppinen ku V4.
Minustaki joku megasquirtti ois ku nenä päähän tuohon.