mittariston valot

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
sarka
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja sarka »

Ok vaikuttaa siltä että toinen on palanut --> pitänee irroitella mittaristo jahka saa pommarin talliin :)
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Kiitos jus oikaisusta, minä kun luulin taas olevani viisas :lol:. No, erehdysten kautta oppi menee ainakin perille.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
EN9kcd20t
"Kaasari"
Viesti:

Polttimoista/Ledeistä vielä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja EN9kcd20t »

Millaiset polttimot on konsolissa olevien sähkölasien ym. nappien alla ja miten pääsee niihin parhaiten käsiksi? Mielestäni niissä paloi vihreä valo jossakin vaiheessa, mutta nyt ovat täysin pimeenä eli vika saattaa olla myös jossakin yhteisessä kytkennässä (tuskin valo kärähtää joka napista yhtäaikaa).

Onko takaluukunavaus- ja takaovien ikkunanavausnapeissa valaistus alunperin( mun -97 CD:ssä ei tällä hetkellä ainakaan)

Ja lopuksi tämä vihreä ledivalo+kanta, joka löytyy penkinlämmittimien säädöistä ym. Onko tämä pelkästään Saabin keksintö ja siksi hinta tähtitieteellinen (11 eur luki jossain). Onko kukaan löytänyt näitä varaosaliikkeistä ym. Tuollaisen alkup. valo/kanta-yhdistelmän vaihtohan on melko simppeli juttu (talttapääruuvarilla pyöräytetään ja painetaan ulos kolostaan).

Sitten vielä lopuksi penkinlämmittimien kytkennästä eli palaako valot säätimissä vaikka itse grillistä olisikin vastus poikki?

t:EN
Vastaa Viestiin