
Vanhemman T8 APC:n virittäminen
Vanhemman T8 APC:n virittäminen
Virikuume nousee
Katselin tuossa netistä näitä apc:n tviikkausjuttuja ja löytämäni kolvauskikat koskivat vain vm 1986 ja siitä uudempia bokseja... Löytyyköhän jostain ohjeita vanhemman apc:n viilaamiseen..? Speedpartsilta näyttäisi löytyvän steg1, jolla luvataan +15hv/+45Nm hintaan 1350kr.

On kokeiltu tota 900aero.comin modia silloin kun selvitettiin kadonneiden ahtojoen ongelmaa luxissa. Ei ollut mitään vaikututusta. Ahdot kuitenkin löytyi ilman mitään järjellistä selitystä. Asensin nakuledin ja lähdin ajamaa niin kappas vaan kun ahtaa ihan normaalisti
ilmeisesti apc-poksin liittimessä oli kontaktihäiriö joka korjaantui kun muutaman kerran irroitin/kiinnitin liittimen.
Ilmeisesti ahtoja pystyisi nostamaan myös siten että laittaa paineanturin johtoihin potikan tjsp, joten poksia ei tartte edes avata? Itsellä on sinetöity boksi jota en raaskisi korkata moisen modauksen takia, joten jos jollakin on tietoa tuosta "toisesta" keinosta nostaa ahtoja niin kertokaa ihmeessä. Siitä tiedosta voi olla hyötyä sitten kun on saanut ic:n keulalle
ja eski. Eikö kannattaisi kuitenkin hommata se ic ihan ekaksi ennen kuin alkaa ahtoja nostamaan? Itse en uskalla edes harkita kun ei ole ic:tä ja kesäkin (= lämpimät kelit) tulossa.

Ilmeisesti ahtoja pystyisi nostamaan myös siten että laittaa paineanturin johtoihin potikan tjsp, joten poksia ei tartte edes avata? Itsellä on sinetöity boksi jota en raaskisi korkata moisen modauksen takia, joten jos jollakin on tietoa tuosta "toisesta" keinosta nostaa ahtoja niin kertokaa ihmeessä. Siitä tiedosta voi olla hyötyä sitten kun on saanut ic:n keulalle

ja eski. Eikö kannattaisi kuitenkin hommata se ic ihan ekaksi ennen kuin alkaa ahtoja nostamaan? Itse en uskalla edes harkita kun ei ole ic:tä ja kesäkin (= lämpimät kelit) tulossa.
-Kimmo- "Motivoitunut saabisti"