Raitisilmasuodatin
Itse väsyin tuohon typerään hajoilevaan alkuperäiseen kehikkoon ja ostin Motonetistä tuon uudemman mallin suodattimen, jossa on kehikko valmiina. Alkuperäisestä sahasin rautasahalla päädyn irti.
Laitoin suodattimen paikalleen ja päädyn sitten päälle paikalleen. Onpi tuo paperisuodatin vaan paljon tehokkaampi kuin se vanhemman mallin harso, tosin tarttee nyt sitten katsoa, vaikuttaako tuo jotenkin huurteenpoistoon talvella..
Allergiselle ihmiselle jokatapauksessa melkoisen mainio väline tuo sisäilmansuodatin, itsellä ainakin alkaa räkä lentämään ennen autoon menoa ulkona ja taas autosta ulos tullessa, mutta autossa ei aivastuta lainkaan. Tämä siis tietysti silloin kun siitepölyä ilmassa on.
Laitoin suodattimen paikalleen ja päädyn sitten päälle paikalleen. Onpi tuo paperisuodatin vaan paljon tehokkaampi kuin se vanhemman mallin harso, tosin tarttee nyt sitten katsoa, vaikuttaako tuo jotenkin huurteenpoistoon talvella..
Allergiselle ihmiselle jokatapauksessa melkoisen mainio väline tuo sisäilmansuodatin, itsellä ainakin alkaa räkä lentämään ennen autoon menoa ulkona ja taas autosta ulos tullessa, mutta autossa ei aivastuta lainkaan. Tämä siis tietysti silloin kun siitepölyä ilmassa on.
Arvatkaas muuten minä vuonna ja mihin autoon tuli tuo raitisilmasuodatin ensimmäisenä vakiovarusteeksi?900i kirjoitti:1979 tuli saabiin(900) raitsari.
Ekoissa 1979->1991 about oli käytössä sellainen karva suodatin.
1992-1993 oli vaihdettava kasetti joka myös kalliimpi.
99 ja 90 saabeissa ei ole ollut raitsaria koskaan.

Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 82
- Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
- Paikkakunta: OULU
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 82
- Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
- Paikkakunta: OULU
Menee vähän OT:ksi, mutta pikkusen hieno satku tuo mainoksen peli. Kahet ilmanottoaukot konepellisä, kromikahvat mutta silti mustat ikkunalistat, nuo taustapeilit
ja sitte nuo vanteet; millä nimelä nuo on kulkenu? Aivan älyttömän siistit. Huh, hyvä ettei ala alahuuli väpättään...

Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
OT:ta lisää. Kallein malli 5 ovinen finkku turbolla 127 000mk.
Viimeisenä markkavuotena tuo vastasi 335 000mk. Ja tänä vuonna olis summaa tullut n. 59 000€. Laskettu rahamuseon laskurilla. http://www.rahamuseo.fi/arvo_laskuri/laskuri.swf
Edit: Otetaanpa piste pois perästä niin aukeaa helpommin.
Viimeisenä markkavuotena tuo vastasi 335 000mk. Ja tänä vuonna olis summaa tullut n. 59 000€. Laskettu rahamuseon laskurilla. http://www.rahamuseo.fi/arvo_laskuri/laskuri.swf
Edit: Otetaanpa piste pois perästä niin aukeaa helpommin.
Viimeksi muokannut JugiBoy, La Loka 28, 2006 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Mun Turbolle tulee hintaa tuon mukaan nykyrahassa 46000€ ja rapiat päälle.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001