9000 aeron uusi omistaja tarvii apua!!

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

...RIPEÄSTI..EI REPIEN... :D kulkee ja mahdollisesti säilyy "ehjänäkin" pitkään... :roll:

..ja "edullisin" homma on pysytellä pois täältä saabien "viri keskusteluista" ja muista saabi "tapahtumista" :?
ei tule niitä "viripaineita"..... :oops:
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

...jaas tupla vai kuiddi :x
Viimeksi muokannut Ahtopaine, Ma Loka 23, 2006 20:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

core82 kirjoitti:mites joutuko konetta serkku poika
...ei tarvii aukoo. B234:ssa männät jne vehjekset kestää kyllä paljon enemmänkin. Tietty joskus saattaa laakerien elinikä vain tulla täyteen.

Tasapainoketju, kiristin ja pyörien hampaat eivät kestä edes matalapaineturbon tehojakaan liian pitkää... -->metallilastuja öljynkiertoon --> runko ja kangenlaakerit paskaks --> napunapu kuuluu motistas---> mäntä sanoo kukkuu lohkon kyljestä. Kantsii käydä lukemassa keskustelut tuosta tasapainosysteemistä. Tuossa vain yksi lukemattomista säkeistä: http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ainoakseli
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Vastaa Viestiin