Pitkän tauon jälkeen pääsi taas laittamaan Ässää, sain moottoritilankin pestyä ja vihdoin laitettua äänieristeen konepeltiin. Ihmeen paljon vaikuttaa tuokin pahvi sisämeluun. Näissä kuvissa puuttuu vielä kylkivilkut, roiskeläpät ja etukaaren listat. Mutta näkee vähän suuntaa, mitä on tulossa.
Tänään tuli laitettua talvipyörät satkun alle , kun rupeaa olemaan yöpakkasia.
Hieman muuttui ilme, kun tuli peltivanteet ja teräskapselit.
Varmistin jokaisen kapselin parilla nippusiteellä, ettei vaan tipu tielle.
On nuo teräskapselit kyllä paljon tyylikkäämmät, kuin muovikapselit.
ps. laita sitten autoon myös jotkin välineet millä nämä nippusiteet saa poikki Ei meinaan ota paljoo hattuun jos jossain korvessa menee rengas ja on vielä nippusiteet joita ei saa poikki......
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Kipe_9000 kirjoitti:ps. laita sitten autoon myös jotkin välineet millä nämä nippusiteet saa poikki Ei meinaan ota paljoo hattuun jos jossain korvessa menee rengas ja on vielä nippusiteet joita ei saa poikki......
Kiitos neuvosta! Taitaa mulla olla puukko yleensä mukana, toivottavasti nytkin .
Sukellusvene kirjoitti:Kiitos neuvosta! Taitaa mulla olla puukko yleensä mukana, toivottavasti nytkin .
No homma sit ok...tuli tuosta mieleeni, että tuo puukko olis kyllä hyvä autossa, jos esim. ajaa jonkin pienen elukan päälle ja on tämän johdosta lopetettava....
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Sukellusvene kirjoitti:Kerran jouduin ketun kanssa kolariin, silloin annoin lopetuksen sille rengasavaimella. Vielä kun nosteli päätään, ei voit jättää kitumaan.
10 pistettä toiminnastasi Monet kun eivät vaivaudu edes pysähtymään
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Onhan se ihan fiksua lopettaa kituminen elukalta, kaikki ei kehtaa tai uskalla pysähtyä .
Karhu tai hirvi on sitten eri asia, niitä ei sitten näillä vehkeillä lopeteta .
Illalla kävin siirtämässä lohkolämmittimen pistokkeen puskurin vasempaan laitaan. Oli vähän pakko, kun uudessa parkkiruudussa on vasemmalla tuo lämpötolppa ja muuten ei johto yltänyt .
Nyt kun joutui tuon johdon irroittamaan lämmitysvastuksesta, tietenkin rupesi nestettä tihkumaan juuresta .
Kuinkahan tuon sais taas pitämään, onkohan tuo vain lyömällä laitettu kiinni?
Ainakaan en huomannut äkkiseltään mitään pulttia siinä
Ahtopaine kirjoitti:..jos kyseessä joku tava O-rengas niin varmasti löytyy jostain, mutta jos joku erikoisempi niin ehkei sitten.
Jep, oli ihan vain kuparinen o-rengas. O-rengasta ei tarvinnut laittaa, kun tuossa lohkolämmittimessä on kierre itsessään ja kirimällä jakarilla vuoto loppui. Oli ihan helppo korjaus. Uusikaan vastus ei mahdottomia maksa 65e.