Lamput

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Lamput

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Nyt ei aivot toimi, (johtunee lauantai-illasta). :oops:
Eli vaihdoin uudet glaasit noihin umpioihin, ja jäi tuo kuskinpuoli näyttään asteen pari ylemmäs, kuin apparin vastaava (sähkösäätö toimii toki molemmissa).
Siis mitä teen, kysyy epätietoinen saunoja eteläsuomesta. :)
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Kyllä nuo umpiot ihan siististi meni paikalleen eikä pultteihin jäänyt mitään pänningiä. :(
Ja heijastimiin en edes koskenut, jottei jää sormenjälkiä.

Auttaiskohan jos ottais toisenlampun säätömoottorin piuhan irti ja ajais toisen samaankohtaan missä toinenkin ja sit moottorin piuha takaisin kiinni. :?:
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

No niimpä olikin ja nyt on lamput kohdallaan.
Ihmetyttää vaan miten tuo säätö noin muuttui. :?
Lisäksi apparin lamppua ei saanut säätöruuvista yläasennossa ylöspäin no kuskin puoli liikkui ylös ja alas.
Eli kuin tuo säätö oikein toimii, kun ei ole skemoja ko kamppeesta. :(
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Kai nuo on vielä kerran purettava, vaikkei kyllä edes soratiellä väpätä, ja nätisti liikkuu molemmat ylös ja alas.
Vaan tuo säätömoottorin askellus hiukan ihmetyttää, eli mistä tietää kuinpaljon pyörii asentojen välissä. :?:
Kun "naapurinpojan" kuvissa oo ees koko kampetta. :(
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Ei kellään oo skemaa ko. aiheesta. :?:
Jus. :?: :oops: :oops:
Pleace. :oops:

Oppisin taas jotain uutta. :oops:
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Toimintaselostuskin ko. korkeus-säätö systeemin toiminnasta auttaisi kovasti ymmärtämään sen "logiikkaa", ja ennenkaikkea tuo, jotta mistä pähkää, jotta kytkin on asennossa 2 eikä esim asennossa 1. :?:

Eli sähkökaavio auttaisi huomattavasti. :oops:
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Eipä tuota ole kovin tarkkaan ainakaan Saabin kirjaan dokumentoitu:
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... osaato.pdf
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Kiitti Jus kamalasti. taas. :oops:

Nyt ymmärrän, jotta kyseessä on jänniteohjatut askelmoottorit.
Ja noiden toiminnasta ei varmaan tarvi tietääkkään, kun kerran toimii. :)
Vastaa Viestiin